یک مسئول اعلام کرد

تردد بیش از ۱۲۱ میلیون خودرو در محورهای آذربایجان‌غربی

تردد بیش از ۱۲۱ میلیون خودرو در محورهای آذربایجان‌غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد ۲۸ درصدی تردد خودرو در محورهای ارتباطی استان خبر داد.
ایرج دست نشان افزود: در نیمه نخست سال جاری بیش از ۱۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۸ درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه محورهای ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان ارومیه بیشترین تردد خودرو را داشته است، افزود: خودروهای سواری و وانت بار با بیش از ۱۱۰ میلیون تردد بیشترین سهم تردد در محورهای مواصلاتی استان را از آن خود کردند و خودرو های سنگین با ۱۱ میلیون و ۳۰۰ تردد و اتوبوس با ۷۲۷ هزار تردد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.
دست نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی ۲۷۶ خودرو در ساعت و زمان اوج تردد از ساعت ۲۰ الی ۲۱ گزارش شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۷ میلیون و ۶۰۰ ترددخودرو در جاده های آذربایجان غربی، ۸ میلیون و ۸۰۰ تردد در مبادی خروجی استان و ۸ میلیون و ۷۰۰ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده که این آمار هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۴۱ در سطح استان به منظور طرح شکایات و اطلاع از وضعیت راه های استان، بیش از ۱۹۱ هزار تماس با این سامانه در نیمه اول سال جاری برقرار که از این تعداد ۷ هزار و ۶۰۰ تماس به صورت مستقیم به کارشناسان اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی وصل شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


پنج − = 1