بیش از ۳۰ درصد جایگاه های سوخت در آذربایجان‌غربی به سامانه هوشمند وصل شد

بیش از ۳۰ درصد جایگاه های سوخت در آذربایجان‌غربی به سامانه هوشمند وصل شد

آرازآذربایجان،مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: بیش از ۳۰ درصد جایگاه های عرضه سوخت در استان به سامانه هوشمند وصل شده و در حال حاضر با استفاده از کارت هوشمند شهروندان امکان سوخت گیری در آنها فراهم است.
احمد مجرد افزود: با اقدامات صورت گرفته از شب گذشته تاکنون و حضور اکیپ های شرکت پخش فرآورده های نفتی در جایگاه های سطح استان، در بیش از ۷۰ جایگاه امکان دریافت سوخت با استفاده از کارت هوشمند و به روال قبلی فراهم شده است.
وی اضافه کرد: در آذربایجان غربی حدود ۲۳۰ جایگاه سوخت وجود دارد که تلاش می شود در بقیه آنها نیز این امکان در سریع ترین زمان ممکن فراهم شود تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.
وی اظهار کرد: از شب گذشته ۲۰ تیم بدون وقفه در جایگاه های عرضه سوخت آذربایجان غربی مستقر شده و روند بازگشت آنها به وضعیت عادی را انجام داده اند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه در همه جایگاه های استان عملیات سوخت گیری صورت می گیرد، ادامه داد: علاوه بر بیش از ۷۰ جایگاهی که به صورت آنلاین و با کارت سوخت ارائه خدمات می دهند، در بقیه جایگاه ها نیز عملیات سوخت گیری به صورت آزاد و آفلاین در حال انجام است.
از صبح روز گذشته با بروز اختلال در جایگاه های سوخت، مشکلاتی برای ارائه خدمات در این جایگاه ها ایجاد شد که بلافاصله عملیات ویژه برای بازگرداندن این جایگاه ها ابتدا به وضعیت ارائه خدمات به صورت آفلاین و سپس به صورت آنلاین در دستور کار قرار گرفت.
طی کمتر از ۲۴ ساعت بخش زیادی از مشکلات در جایگاه های سوخت آذربایجان غربی درحال حل شدن است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


پنج − = 4