استاندار:

برنامه‌های توسعه‌ای دولت باید منجر به افزایش درآمد مردم شود

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دولت برای هر منطقه برنامه‌های توسعه ای مختلف در دست اجرا دارد اما نکته مهم و قابل توجه این است که برنامه‌های توسعه‌ای دولت باید منجر به افزایش درآمد مردم آن منطقه شود.
به گزارش آراز آذربایجان،معتمدیان افزود: در بحث کشاورزی نیز با اجرای الگوی کشت و حمایت از محصولات با نیاز آبی کمتر، دولت تلاش می کند با استفاده از این الگوهای کشت ضمن صرفه جویی در مصرف آب، زمینه را برای افزایش درآمد کشاورزان فراهم کند.
وی اضافه کرد: دولت سیزدهم با ایجاد برنامه‌های ترویجی گام های مهمی در زمینه تحول بخش کشاورزی در بخش زراعت و همچنین در بخش باغات در دست اقدام دارد تا ضمن ایجاد اشتغال جدید و فرصت‌های شغلی دیگر زمینه افزایش درآمد کشاورزان را نیز فراهم سازد.
استاندار آذربایجان‌غربی اظهارکرد: یکی از دلایل انجام سفرهای شهرستانی این است که در این سفرها ظرفیت‌های هر منطقه شناسایی شود و تصمیم گیری‌ها بر اساس این توانمندیهای صورت گیرد تا توسعه در تمام مناطق استان متعادل و متوازن باشد.
معتمدیان افزود: در قالب این سفر مدیران کل و کارشناسان سعی می‌کنند، ظرفیت ها و استعدادهای هر منطقه را در کنار محرومیت‌ها و مطالبات مردمی آن منطقه را مورد بررسی قرار دهند تا راهکارهای منطقی و راهبردی در نظر گرفته شود.وی اضافه کرد: توجه به مطالبات و درخواست‌های مردمی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که لازم است برنامه‌های دولتی از سوی مردم نیز مورد حمایت قرار گیرد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید با تامین زیرساخت‌ها زمینه را برای شکوفایی اقتصادی و افزایش درآمدهای مردم فراهم کنیم تا علاوه بر اشتغال زایی، درآمد مردم نیز افزایش پیدا کند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


× هفت = 14