رييس کل دادگستري آذربايجان غربي:

دستگاه قضایی در صدد آرامش مردم در روزهای پایانی سال است

دستگاه قضایی در صدد آرامش مردم در روزهای پایانی سال است

گروه خبر:رییس کل دادگستری آذربایجان_غربی گفت: دستگاه قضایی با تلاش روزمره خود در صدد آن است تا مردم از نظر روانی و امنیت در روزهای پایانی سال در آرامش کامل باشند.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در جلسه مدیریت موضوعات و مسایل مربوط به چهار شنبه سوری با تاکید بر روند مناسب اجراییات دستگاه قضایی افزود: مردم در آرامش خاطر باشند که دستگاه قضایی با تمام توان خود در روزهای پایانی سال تلاش می‌کند تا نقش حفظ امنیت و آرامش خاطر شهروندان را ایفا کند.
وی ادامه داد: تلاش دستگاه قضایی بر این است تا امنیت شهروندان در روزهای پایانی سال به هیچ وجه به مخاطره نیفتد تا آغاز سال جدید با تلخ‌کامی و ناراحتی برای مردم نباشد.
عتباتی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده توسط نیروهای نظامی، انتظامی و قضایی در روزهای پایانی سال اظهار کرد: تامین کنندگان امنیت استان با تمام توان و با قدرت در کنار مردم و برای تامین امنیت و آرامش روانی جامعه در میدان هستند و از هیچ گونه تلاش و کوششی برای برقراری محیط و فضای امن برای مردم فروگذار نیستند.
وی یادآور شد: شادی و سرور مردم با رعایت مسائل شرعی و اخلاقی و امنیتی مورد حمایت دستگاه قضایی و همه نهاد های انتظامی و امنیتی است.
عتباتی گفت: همت و تلاش ها بر این است تا شادی و خوشحالی مردم در پایان سال به خوشی، خرمی و بدون نگرانی بگذرد و امیدواریم شاهد حوادث تلخ در چهارشنبه آخر سال برای جوانان خانواده ها نباشیم و مردم با آرامش خاطر سال جدید را آغاز کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، افزود: رصد فضای مجازی و افراد خطر آفرین در دستور کار قرار گرفته تا با خاطیان امر برخورد قضایی شود.
حسین مجیدی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد کمترین ناآرامی را به هیچ فردی نخواهیم داد و از این رو دستگاه قضایی در کنار شادی و نشاط مردم است.
وی با اشاره به آیین چهارشنبه آخر سال گفت: تلاش‌ها برای برگزاری مناسب این آیین در استان است تا با رعایت همه مسایل و مباحث شرعی و قانونی چهارشنبه آخر سال به خوبی بگذرد تا کام هیچ خانواده ای در این ایام تلخ نشود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = پنج