رييس کل دادگستري آذربايجان غربي:

با هرگونه سوء استفاده از بیت المال در انتخابات برخورد می‌شود

با هرگونه سوء استفاده از بیت المال در انتخابات برخورد می‌شود

گروه خبر:رییس کل دادگستری آذربایجان_غربی گفت:با هرگونه سوء استفاده از بیت المال در انتخابات برخورد می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان،ناصرعتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی با اشاره به مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر ۴شهید گمنام در استان گفت:به حق، مردم سلحشور و قدرشناس استان در این مراسم سنگ تمام گذاشتند و دوباره نشان دادند که شان و منزلت و جایگاه شهدا چقدر بین مردم ارزشمند و گران سنگ است، مردم شهید پرور استان به شایستگی فرزندان معنوی خود را که با نثار جان خود امنیت کشور را رقم زدند مورد تفقد و قدردانی قرار دادند. عتباتی به برگزاری جلسه که به صورت ویدیوکنفرانس با کل استان برگزار میشد اشاره کرد و گفت: بسیار حائز اهمیت است که مسئولین مرتبط در سراسر استان امروز در جلسه حاضرند و هماهنگی و همراهی خوبی امروز برای اجرای انتخابات مطلوب شکل خواهد گرفت.
رییس کل دادگستری استان ادامه داد، امسال به حول و قوه الهی هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار خواهد شد که ان شاالله با حضور حداکثری مردم بابصیرت استان این انتخابات برگزار شود.
وی افزود، از همه نهاد‌های متولی و مرتبط انتظار است با هماهنگی کامل هم در حفظ نظم و امنیت انتخابات تلاش کنند و هم برای هر چه پرشور شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم اقدامات و تدابیر لازم را معمول نمایند.
عتباتی به برخی بی اخلاقی‌ها و جرایم فضای مجازی اشاره و گفت: باید با تدابیر لازم و هوشیارانه و با نگاه بازدارنده و پیشگیرانه از ارتکاب جرایم انتخاباتی پیشگیری به عمل آید. هیچ مجموعه‌ای حق ندارد از تهدیدات فضای مجازی در تخریب نمایندگان، داوطلبان، انتخابات و مسئولین برگزاری بی تفاوت بگذرد و باید به محض مشاهده اقدامات و تدابیر لازم را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند.
رییس کل دادگستری استان ادامه داد، پایش مستمر و هدفمند و دقیق فضای مجازی با رویکرد شناسایی کسانی که قصد تخریب افراد یا مسئولین یا انتخابات را دارندراهبرد اصلی ستاد پیشگیری استان است و دستگاه قضایی هم از دادستان‌های خود و هم از پلیس فتا و فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسانه ملی و سایر نهاد‌های نظارتی مطالبه گر است و انتظار اقدامات موثر و بازدارنده از این مجموعه‌ها را دارد.
مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد، نباید به عده‌ای فرصت طلب که با غرایض و اهداف خاص قصد ملتهب کردن فضای مجازی و فضای انتخاباتی را دارند اجازه جولان بدهیم و باید اقدامات این افراد را ضمن پیشگیری خنثی و بی اثر سازیم.عتباتی تاکید کرد باید مراقبت کرد اموال دولتی در جهت منافع برخی داوطلبان مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


7 + = نُه