آرازآذربايجان در پاسخ به ششمين فراخوان 9دي براي اولين بار منتشر مي كند

حماسه ۹دی ازآن مردم هست/ نهم دی آرایش سیاسی کشور را تغییر داد

حماسه ۹دی ازآن مردم هست/ نهم دی آرایش سیاسی کشور را تغییر داد

گروه گزارش:آیت‌الله شاهرودی در خصوص حماسه عظیم ۹دی، گفت: آقایان موسوی و هاشمی را به قوه‌ قضائیه دعوت کردیم موسوی برای تظاهرات اعلامیه داده بود. گفتم آقا! اینکار را نکنید و از این کار دست بکشید. گفتم اگر به نتایج انتخابات اعتراضی دارید، آقا قبول دارند و هیئتی را برای بررسی معین می‌کنند.
گفت شرط لغو بیانیه این است که به من اجازه بدهند در صداوسیما صحبت کنم. گفتم می‌شود این کار را کرد. به دفتر آقا زنگ زدم. به دبیر وقت شورای امنیت هم زنگ زدم و گفتم آقای موسوی چنین شرطی دارد. گفتند ما ترتیب کار را می‌دهیم.
گفتم باید به صداوسیما بگویید که زمان بگذارند تا ایشان صحبت کند. بعد گفتم آقایان با شرط شما موافقند، شما هم تظاهرات را لغو کنید.
آنجا پیش ما قول داد این کار را بکند و آنها هم واقعاً حاضر بودند که به ایشان برای صحبت در تلویزیون وقت بدهند، اما از پیش ما که رفت، نمی‌دانم کدام خائنان ذهنش را عوض کردند و کار خودشان را کردند.
مدیر مسئول روزنامه آرازآذربایجان ،هفته_نامه¬های امانت، عصر آذربایجان وپایگاه_خبری آرازخبر در رابطه با ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی که به صورت خودجوش وسازمان نیافته شکل گرفت پایگاه مردمی دارد وبدون شک این حماسه امید تمامی دشمنانی که به اختلافات بعدازانتخابات دل بسته بودندرانقش برآب کرد.
دکتر وحید جلال زاده، استاندار سابق اذربایجان غربی در پاسخ به ششمین فراخوان بصیر، اظهار داشت: نهم دی ، روز سرنوشت انقلاب و برهه حساس و تاریخی ملت ایران بود. وی ادامه داد: نه دی خط بطلانی بر امیدهای واهی دشمنان برای استحاله نظام اسلامی بود، نهم دی را باید روز ولایت نامید چرا که مردم با اسم رمز دفاع از امامشان به صحنه آمدند. نه دی روز آزمایش بود.روز آزمون نخبگان و خواص روز امتحان الهی بود، ۹دی آرایش سیاسی کشور را تغییر و صفوف انقلابی و غیر انقلابی را به تعبیر رهبری عزیز شفاف کرد و سرآخر نه دی پیروزی بصیرت و آگاهی ملت بر جهل و منفعت طلبی فرصت طلبان بود.
بسیجی فعال فرهنگی و مدیرمسئول پایگاه خبری ندای ارومیه درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، ۹ دی را سرآغازی در انقلاب سوم ملت ایران عنوان کرد و افزود: نهم دی ماه سال ۸۸ را می توان یکی از مهمترین روزهای تاریخ معاصر ایران به شمار آورد.
روزی که حضور پرشور مردم در اعتراض به چهره عریان ضددینی و ضد ارزشی جریان فتنه که انقلاب اسلامی و انسجام ملی را هدف گرفته بود، طومار فتنه گران را برچید و دشمنان را در چنان یاس و البته تحیری فروبرد که همچنان از آن رهایی نجسته اند. اینک علی رغم این که هفت سال از این روز تاریخی می گذرد و طی این سال ها همواره برخی تلاش کرده اند این روز بزرگ به فراموشی سپرده شود، اما ۹ دی همچنان در دل های مردم زنده است و تنها کافی است لحظه ای به یاد حرمت شکنی های تلخ روز عاشورا بیفتند تا آن شوری که ۹ دی را رقم زد در دل های آنان زنده شود. اما ۹ دی از چند حیث حائز ویژگی های منحصر به فردی است که در این متن به آن می پردازیم.
دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش اند تا با تصویرسازی و استفاده از ابزارهای رسانه ای خود چهره ای تحریف شده از ملت ارائه کرده و عده ای محدود و غیر یکپارچه را به عنوان “مردم ایران” معرفی نمایند. اما ۹ دی ۸۸ تصویر واقعی مردم ایران و جامعه ایرانی را نه در تهران و چند شهر بزرگ بلکه در تک تک شهرهای کشور به وضوح به همگان نشان داد. جایی که مردم نه با دعوت و سامان دهی گروه و حزب خاص، بلکه به خواست خود و با تشخیص خود جهت حفظ و تثبیت نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند. لذا یکی از مهمترین شاخصه های ۹ دی را می توان مردمی بودن و تعلق آن به جامعه ایرانی دانست. مروری کوتاه بر شعارهای مردم در آن روز، که حتی بخشی از آن ها توسط صدا و سیما پخش نگردید، آشکارا گواهی بر این مدعاست.
وی گفت: ایمان دینی مردم، عامل دیگری است که موجب شد چنین روز مهمی در تاریخ معاصر کشور رقم بخورد. نیم نگاهی به چالش های مهم کشور طی دهه های گذشته نشانگر این است که این عامل همواره چون معجزه ای کشور را از گزند آسیب های مختلف در امان نگاه داشته و تهدیدها را به پیروزی های شیرین و به یادماندنی ملی بدل ساخته است. ۹ دی ۸۸ جایی است که انسان به وضوح با چشمان مادی و دنیوی خود دست قدرت الهی و تاثیرگذاری روح سیدالشهدا (ع) را می بیند. در واقع هیچ اقدام برانگیزاننده خشم عمومی و هیچ تهدیدی بدون در نظر گرفتن ایمان دینی مردم ایران نمی توانست چنین تجمعی را از نظر جمعیت و میزان تاثیرگذاری رقم بزند.
راضیه محمدی، فعال دانشجویی در پاسخ به ششمین فراخوان بصیر، اظهار داشت: لباس حق را برتن کردند و برطبل باطل کوبیدند، حق و باطل را چنان به هم امیختند که اهل حق هم در شناخت راه به شک افتادندو صدای نعره لشگر شیطان تمام ثانیه های بعد از انتخابات ۸۸راپرکرده بود.
خبرنگار آزاد فعال فرهنگی، محمد اقایی پر، سرپرست خبرگزاری تسنیم در اذربایجان غربی در پاسخ به ششمین فراخوان بصیر، گفت: ۹دی روز هم نوا شدن ملت با رهبر معظم انقلاب برای پایان دادن به یک پروژه مشترک آمریکایی ، صهیونیستی و منافقین داخلی بود که به ۸ ماه التهاب بی مورد در کشور پایان داد.
وی ادامه داد:در واقع ۹ دی ثابت کرد که در ایران اسلامی راهی به جز قانون اساسی برای جریان های سیاسی وجود ندارد بنابراین هر گونه اختلاف نظر گروه های سیاسی باید از مجرای قانون حل شود نه از مسیر تجمعات خیابانی.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی پوردرپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، اظهار داشت: ۹ دی روزی است که ملت شریف ایران میثاق خود را با ولایت تجدید کرده و با حضور خود نشان دادند؛ جاسوسان و دست های خارجی که سعی در بر هم زدن آرامش ، نظم و امنیت داشته و در صدد مقابله با نظام اسلامی برآمده بودند، هیچ جایگاهی در این کشور نداشته و هرکسی که بخواهد به این نظام مقدس تخطی نماید با پاسخ شدید ملت شریف ایران مواجه خواهند شد.
وی ادامه داد: روز ۹ دی ماه روزی است که مردم ، ثابت کردند که هر فتنه و فتنه گر و جاسوسی نمی تواند با بهانه های آمریکایی و انگلیسی خواست و اراده ملت را به سخره گیرد
دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور، متین منتظمی درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، گفت: چند سال قبل که عده ای با راه انداختن تفکر جلبک سبزی نشئت گرفته از لژ های آمریکایی و انگلیسی خواستند که بیایند بر اساس تئوری های غربی رای و حرف ملت را مسخره کنند و با پروژه سخیف تقلب! بخواهند این کشور مقدس اسلامی را به آشوب بکشانند حال برخی جیره خواران داخلی و خارجی شیطان بزرگ نیز به این آتش چنان دامن زدند که جهان را نسبت به ایران عزیز حساس کنند.
اما این فتنه گران بی عقل یک نکته فراموش کرده بودند آن هم این بود که فرزندان خمینی کبیر (ره) اکنون سرباز امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند و با یک اشاره ایشان ، زمین و زمان را برای فتنه گران خائن انگلیسی و آمریکایی جهنم خواهند کرد.
روز نهم دی ماه تنها یک روز است که توسط ملت شریف و انقلابی ایران در برابر چند ماه فتنه گری های جلبک های سبز ، به راه افتاد و مشت محکمی شد بر دهان مستکبرین و جیره خواران داخلی و خارجی شیطان . این احمق های سبز و نادان های خارجی نمی دانستند که شعار فرزندان انقلابی این مرز بوم این است: ” خامنه ای لب تر کند ، جان را فدایش می کنیم”
محمد آقایارلوخبرنگار و فعال فرهنگی درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، اظهار داشت: ۹دی پایانی بر دوقطبی نشان دادن کاذب مردم و آغاز فصل ایستادن همه مردم انقلابی در برابر همه خواص خودفروخته و وطن فروش بود.
امیرایرانی آرا فعال فرهنگی درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر،گفت: ۹دیماه ۸۸ مسبب وحدت ملی و انسجام مردمی بود و هرگز نباید فراموش شود، یاد آوری این قیام مردمی و خودجوش علیه استکبار و عوامل داخلی آنها،میتواند هم موجب دلگرمی دوستان انقلاب و هم سبب ناامیدی دشمنان گردد.
حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، اظهار داشت: قیام نه دی یوم اللهی است که نورالهی با تابش خودبرقلوب مومنین تحت لوای ولایت فقیه رهبری معظم انقلاب نقاب کریه استکبارشیطانی و نفاق غبارالودفتنه جریان داخلی را کنارزدوموجب بصیرت و انسجام مردم شدوقدرت دین و فرهنگ عاشورایی را به نمایش جهانیان گذاشت.
حجت الاسلام اکبرنوروزنژاد، دبیر جبهه پایداری استان اذربایجان غربی درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، گفت: وقتی که گرد غبار فتنه از کوچه های غفلت بلند شد، عده ای قرآن به نیزه گرفتند و گفتند ما را قرآن بس است و نیازی به حکم ولی نیست! باز هم بصیرت عاشورائی بود و روشنگری و عشق حسینی بود که مردم را به کف خیابان ها کشید و ۹دی را در تاریخ ماندگار کرد آری هر آنچه رنگ و بوی حسینی بگیرد ماندگار خواهد بود.۹دی روز تجلی بصیرت عاشوائی و روز هم عهدی با ولایت است .
راضیه پورحیدرمدیر حوزه علمیه خواهران الزهرای ارومیه در پاسخ به ششمین فراخوان بصیر، اذعان کرد: حماسه۹ دی روز به نمایش گذاشتن شعور سیاسی مردم با تکیه بر مفاهیم دینی، روز شکست همه جانبه دشمن، روز حمایت مردم از ولی فقیه و روز تجلی روح دیانت مردم بود. مردم ایران اسلامی برای چندمین بار ثابت کردند که هر موقع که ارزش های دینی آنان در خطر باشد اعتراض می کنند و در دفاع از رهبر و مقتدای خودشان وارد صحنه می شوند.
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرای ارومیه گفت: ۹دی یک جریان سازمان یافته از سوی برخی فتنه گران برای انحراف نظام بود.
حجت الاسلام محمد خلیل پورعضوشورای اسلامی شهرارومیه در خصوص۹ دی گفت: نهم دی یاد آور مجدد پیروزی خون بر شمشیر است.
یاسین سرخوش، کارشناس علوم سیاسی و فعال دانشجویی در خصوص ۹ دی گفت: یوم الله نهم دی را میتوان از جنبه های مختلف از جمله اسلام خواهی،پاسداری از ارزش ها و ولایت مداری ملت ایران مورد بررسی قرار داد.اما به نظر چیزی که کمتر به آن توجه میشود،نگاه و باور حق طلبانه مردم در قیام این روز است
مخترع و پژوهشگربرتر کشوری عضو بنیاد ملی نخبگان، مهندس بهنام اسدی درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، گفت: ۹دی ۱۳۸۸ روز عزت، بیعت دوباره با امام راحل آرمانهای انقلاب و رهبری تجدید عهد با سالار شهیدان و امام زمان (عج)است.حجت الاسلام و المسلمین مهدی شاهی زاده علیاردر خصوص ۹ دی گفت: در نه دی عاشورا باردیگر تکرار شد ولی این بار دیگر پیروز ظاهری میدان یزیدیان نبودند هم پیروز ظاهری و هم پیروز باطنی حسینیانی بودند که با رهبر و نایب امام خود عهد پیمانی دگر بستند و ثابت کردند که اینجا کوفه نیست علی تنها بماند .
نظر امیر کاظمی فعال سیاسی دانشجویی در خصوص ۹دی گفت: روز ۹ دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندار گردید.
حسین سلطانی کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با ۹ دی اظهار داشت: دلیل اول این که مجریان فتنه هنوز از مسیر رفته باز نگشتند و همچنان بر جهل خودشان پا فشاری می کنند و این یعنی جوهره فتنه هنوز نمرده و قابلیت تبدیل به” تهدید” را دارد.
غلامحسین عماری فرماندار اسبق سلماس در خصوص ۹ دی گفت: دی سال ۸۸ ، طبق اخبار و اطلاعاتی که داشتیم معلوم بود مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان سلماس قصد دارند برای بیعت با ولایت و رهبری و در هم پیچیدن فتنه ایجاد شده در بعد از انتخابات راهپیمایی بزرگی را انجام دهند.
اقای ذبیح الله کاظمی فرماندار اسبق سردشت در رابطه با ۹ دی،گفت: امروزه برای بسیاری از آحاد مردم مبرهن شده که این چپاولگران منافع ملت که در چهار دهه اخیر در همه ارکان کشور فعال ما یشا بودند و از فقر و فاقه به جمل و ناقه رسیده اند ولایت و نیروهای ولایی را عمده_ترین مانع و مزاحم خود و غارتهایشان می دیدند با تمام توان بر این رکن رکین هجوم آوردند.
سجاد امیر کردلرخبرنگار انقلابی و فعال فرهنگی در پاسخ به ششمین فراخوان بصیر افزود: نهم دیماه ۸۸ پایان مسیری بود که با چراغ سبز استکبار آغاز و با از خودگذشتگی ایادی و دست نشاندگان امریکا و انگلیس و دیگر همپیمانان آنها در داخل کشورادامه یافت.
سجاد مقدم نیافعال سیاسی در رابطه با حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی انطور که در کلام رهبر فرزانه انقلاب تبلور یافته،نمادی از بصیرت،دشمن شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.
یاسین شیخلوفعال فرهنگی و مدیر موسسه پیام یاسین ارومیه در رابطه ۹ دی گفت: . صریح ترین شعاری که داده میشد مرگ بر فتنه گر بود و والسلام .
محمد عبدالعلی‌زاده خبرنگار پیرو خط ولایت در پاسخ به ششمین فراخوان بصیراظهارداشت: نهم دیماه، یک شبیه واقعی از عاشورا بود.. با این تفاوت که ملت شریف و ولایتمدار ایران، در این شبیه نزدیک به واقعیت پا پس نکشیدند.. از خاموشی چراغها و تاریکی شب استفاده نکردند.. ولی زمان را تنها نگذاشتند و با حضور پرشور و باشکوهشان در ۹دی، نشان دادند که جمعیت انگشت‌شمار ضدولایت و ضدانقلاب، در مقابل خیل عظیم ملت انقلابی ایران اسلامی عددی نیستند و اگر رهبر فرزانه کشور عزیزمان لب تر کند، بلادرنگ و بدون لحظه‌ای درنگ و تامل، در خیابانها ریخته و زندگی را بر کام دشمنان نظام و اسلام و انقلاب آنچنان تلخ می‌کنند که آرزو کنند ای‌کاش از مادر زاییده نمی‌شدند..ملت فهیم و آگاه ایران عزیزمان در نهم دیماه ۱۳۸۸ نشان دادند که در دفاع از ولایت فقیه با هیچ احدی تعارف ندارند و هرگز کوچکترین دهن‌کجی و گستاخی و جسارتی را به ولایت فقیه برنمی‌تابند..
۹دیماه ۱۳۸۸ روز تجلی بصیرت مردم ولایتمدار و انقلابی کشور عزیزمان ایران بود و این روز برای همیشه در خاطر تاریخ خواهد ماند تا کور شود هرآنکه چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارد و آنرا تمام شده می‌داند.
سجاد کریمی فعال سیاسی-اجتماعی در مورد با ۹ دی گفت: برای پاسخ به کسانی که امروز می گویند چرا بعد از سال ها دوباره حوادث فتنه ۸۸ را یادآوری کرده و روی زخم_های کهنه را باز می کنید گفت: جامعه ای که از تاریخ سیاسی خود اطلاع دقیق و واقع بینانه ای نداشته باشد، نمی تواند برای آینده سیاسی کشورش نگاه منطقی داشته و برنامه ریزی نزدیک به واقعیت انجام دهد.
سعید مهدیزاده دانشجوی بسیجی انقلابی دین پژوه حوزه علوم اسلامی تبریز و مسئول فرهنگی هیات ووشو آذربایجان غربی در رابطه با ۹ دی اظهار داشت:
ایادی استکبار جهانی چه انهایی که مزدور دشمن در داخل و چه خارج از کشور بودند با رمز تقلب در انتخابات ، سربلندی و به قول رهبری شیرینی انتخابات سال هشتاد و هشت را در کام مردم تلخ کردند ، آن روز را از یاد نمیبرم ان روز تلخ ترین روز عمرم بود با چشم خودم دیدم که فتنه گران سال هشتاد و هشت باعث شدند تا بغض نایب امام زمان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در ان نماز جمعه بشکند و ندای این عمار را داد.
فرشاد حمزه پورفعال سیاسی در خصوص حماسه عظیم ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی برگرفته از نهضت عاشورا و ولایت‌پذیری مردم انقلابی است وحدت و انسجام رمز اقتدار نظام اسلامی است.بشیر محمدنژاد از طلاب حوزه علمیه در رابطه با حماسه ۹ دی گفت: ۹دی سالروز قدرت نمائی قطب عالم امکان،صاحب ایران مهدی صاحب زمان درپاسخ به توسل مخلصانه امیرصاحب دلان وسرسلسله مبارزان باایمان ونائب بر حق امام خوبان و کشف الاسرار( الله یحول بین المرء وقلبه)درجهان است.
امیر جلال زاده فعال سیاسی و مشاور استاندار سابق آذربایجان غربی در رابطه با ۹ دی اظهار داشت: نهم دی آرایش سیاسی کشور را تغییر و صفوف انقلابی و غیر انقلابی را به تعبیر رهبری عزیز شفاف کرد. احمدرضا قلی پور فرماندار سابق چالدران در رابطه با حماسه ۹ دی گفت: نهم دیماه ۸۸ قطع شریانهای معاندین بود و تزریق نور امید و خودباوری در رگهای ملتی که برای استقرار انقلابشان خون داده و از بهترین عزیزان خود گذشته اند.
خانم ب. شاکری تحلیلگر سیاسی درپاسخ به ششمین فراخوان بصیر، گفت: فتنه و فتنه گری سابقه ای به دارازای تاریخ بشریت دارد. آنجا که حق و باطل آنچنان در هم میامیزند که تشخیص آن ها از یکدیگر بسیار سخت می شود.
در دوران حکومت اسلامی و پس از مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام فتنه ها بر اسلام رفت و هر بار کسانی سر به سلامت بردند که با تمسک به مظهر حق و عدالت و امام حاضر راه را در غبار غم آلود فتنه تشخیص دادند چه بسیار خواصی که با تکیه بر پیشینه نه چندان محکم خود ذخیره آخرت خود را به نفاق فتنگران باختند و از قافله رستگاران جا ماندند.
حماسه نهم دی ماه ۸۸ آن گذر گاه تاریخی بود که امت اسلامی پشت در پشت یکدیگر و در پشت سر رهبر و زعیم خود، انقلاب پر شکوه اسلامی را از تنگه فتنه امویان سبز پوش رهانیدند انقلابی که ثمره خون جوانانی است که هرگز اهل کوفه نبودند و رهبرشان را تنها نگذاشتند .
اکنون پرچم این انقلاب از جوانان ۱۶ آذر و ۱۳ آبان، جوانان شهید مدافع خرمشهر و پاوه ، مجنون و شلمچه، قصر شیرین و چزابه ، سردشت ، فکّه و حاج عمران به دست جوانانی رسیده که همه آنها یک احمدی روشن هستند امامشان را می شناسند و بی خیال قول و قسم خود نمی شوند در مقابل هیچ تزویر و دروغی سر خم نمی کنند حتی قرآن هایی که بر سر نیزه باشد بارها ثابت کردند که قرآن ناطق را می_شناسند و دستوراتش را به جان می خرندو خوب می دانند که خرمشهر ها در پیش است نه در میدان جنگ نظامی ، در میدانی که از جنگ نظامی سخت تر است و در پی وعده آبادانی رهبرشان سختی های راه را به جان خواهند خرید.
مهدی فلاح فعال سیاسی دانشجویی در خصوص ۹ دی، گفت:در تاریخ چهار دهه انقلاب اسلامی روزها وایام بسیاری بودند که بدلیل عظمت وحساسیت حوادث اتفاق افتاده در آنها در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت وبه یادگار مانده است اما معدود ایامی چون۹ ?_دی۸۸ ?? بنام یوم الله شناخته شده اند .
اگر بازنگری ریزبینانه تری برآنچه بعداز انتخابات سال ?? تا روز نهم دی ماه همان سال۸۸ اتفاق افتاده داشته باشیم منحصر بفرد بودن روز تاریخی نهم دی ماه برما اثبات خواهد شد.
ویژگی مهمی که باعث شد تحلیل گران جبهه انقلاب حوادث قبل و بعد انتخابات ۸۸ را به عنوان #فتنه سال ۸۸ قلمداد کنند شاید همان ویژگی اصلی هرفتنه ای در طول تاریخ باشد یعنی کمرنگ وباریکتر شدن مرز میان حق وباطل وسخت بودن تشخیص این دو جبهه از یکدیگر!
اگر درک این واقعه تاریخی که قاتل و ذبح کننده سر مبارک امام حسین (ع) همان سرباز امام علی (ع)در صفین و سردار امام حسن (ع) در مدینه بوده است کمی عجیب و غیرقابل باور به نظر می آمد اما تجربه حوادث رخ داده در طول فتنه ۸۸ به عوام و خواص جامعه ثابت کرد که حتی نخست_وزیرامام ویا درکنار امام بودن هم دلیل برپایداری همیشگی در این جبهه نخواهد بود واگر فردی از وجود بصیرت بی بهره باشد هر لحظه امکان مردود شدنش در طول حوادث مهم پیشرو خواهد بود.
فتنه ۸۸ همانند هر فتنه دیگری در کنار تحمیل هزینه وخسارات جبران ناپذیر به بدنه جامعه اسلامی که تشدید #تحریم ها وفشار اقتصادی مضاعف به مردم بعداز فتنه شاید کمترین ضرر آن بود ،دارای محاسن و فواید بسیاری هم برای نظام جمهوری اسلامی نیز بود ؛
مهم ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی از این فتنه صهیونیستی_آمریکایی شناساندن ماهیت وچهره اصلی برخی عناصر ومهره های نفوذی بود که گاها به مناسب مهمی نیز در بدنه نظام دست یافته و در جایگاه های حساس تصمیم_گیری نیز قرار میگرفتند ولی چون ظاهرشان هیچ شباهتی به آنچه در باطنشان بود ،نداشت پس با نفاق و دورویی که خصلت همیشگی فتنه گران در تاریخ بوده است کارهای خود را پیشبرده و این عمل نتیجه ای جز ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به بدنه نظام جمهوری اسلامی را نداشت،که با اتفاق افتادن این فتنه و ایجاد فرصت برای عرض اندام و ابراز نظر واقعی وباطنی خود چهره اصلی این جریان تجدیدنظرطلب به خوبی در اذهان مردم ایران آشکار وافشا شد.چهره ای که از فتنهگران سال ۸۸ در ذهن مردم باقی ماند جز اسلام_ستیزی و ترویج زندگی لیبرال و بی بندوباری نبود،چهره_ای که همیشه در پشت پرده ادعای اصلاحطلبی برخی خواص پنهان مانده بود.اما به واقع فتنه ۸۸ وخاصتا یوم الله ۹ دی پیوند عمیق انقلاب اسلامی وفرهنگ عاشورایی را به عینه اثبات کرد و حجت را برکسانی که فکر میکردند مردم ایران از اسلام گرایی وآرمانخواهی دینی خسته شده ست تمام کرد که مردم ایران برعکس خیلی از ملت هایی که بارها مورد استثمار وسواستفاده_های بیگانگان قرار گرفته اند وفریب بسیاری از ترفندهای بیگانه چون انقلاب های مخملی رنگی را خورده و استقلال وتمامیت خود را باخته اند ،مردم ایران هیچگاه دست از اسلامخواهی و ولایتمداری خود نخواهند کشید وبصیرت نافذاین ملت خنثی کننده تمام فتنه ها و دسیسه_های بیگانگان خواهد بود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


سه − = 0