بازنشستگان رسانه ای آذربایجان غربی تکریم شدند

بازنشستگان رسانه ای آذربایجان غربی تکریم شدند

گروه خبر: ۹ نفر از بازنشستگان رسانه ای طی مراسمی در خانه مطبوعات آذربایجان غربی تکریم شدند.
به گزارش آرازآذربایجان، نادر صفرزاده در آیین تجلیل از بازنشستگان رسانه ای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه خبرنگاری جزو مشاغلی است که گاها سختی و دشواری این شغل حتی قابل دیدن بوده و ما باید بسیار سپاسگزار این قشر زحمت کش و بی ادعا باشیم.
وی افزود: رسانه ها نقش بسیار مهمی در جهت تنویر افکار عمومی داشته و نقش آنان با به وجود آمدن فضای مجازی بسیار گسشترش یافت به نحوی اینکه با انعکاس اخبار سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شده است.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهمترین راهکار کاهش آسیب های اجتماعی بیان برخی از موارد و اطلاع رسانی به مردم است، گفت: خبرنگاران می توانند با بیان برخی از واقعیتی که آسیبی به پیکره نظام وارد نمی کند سبب افزایش آگاهی مردم در جامعه شوند.
این مسئول تصریح کرد: باید زمینه افزایش تبادلات اطلاعات را در بین مردم خصوصا افزایش دهیم و پیام حق را به گوش آنان برسانیم.
در ادامه این مراسم، یوسف پیربوداقی با اشاره به برگزاری تجلیل از خبرنگاران بازنشسته، گفت: امیدواریم زمینه تکریم خبرنگاران در جامعه رو به افزایش باشد و ما بتوانیم گوشه ای از زحمات بی ادعای آنان را جبران کنیم.
محمدباقر کریمی در مراسم تجلیل از بازنشستگان رسانه ای آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم در عرصه رسانه، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که عدم حضور خبرنگاران سبب بی معنی شدن رسانه ها خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه لازمه خبرنگار شدن داشتن عشق به حرفه خبرنگاری است، تصریح کرد: کار اطلاع رسانی در عرصه خبری زمانی معنی پیدا می کند که خبرنگاران به کار و حرفه خویش عشق بورزند.
این مسئول با تاکید بر اینکه مهمترین لازمه خبرنگاری امانتداری و صداقت است، گفت: تا زمانی که خبرنگاری اقدام به سرقت خبر از دیگر خبرنگاران کرده و در کار خویش امانتدار باشند.
وی افزود: تنها زمانی می توان به خبرنگاری مقام بازنشستگی و درجه موفقیت خواهند رسید که خبرنگاران با صداقت کار کرده و آثار منتشر شده توسط آنان برگزفته از زحمات خودشان باشند و از آثار دیگر خبرنگاران را به نام خود منتشذ نکنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت اهل مطالعه و باسوادی خبرنگاران، گفت: مردم به خبرنگارانی اعتماد می_کنند که دارای اطلاعات لازم پیرامون دغدغه و مشکلات مردم جامعه را داشته باشند.یدالله قربانی، یوسف رحیمی، مهرداد تبریزی، خلیل رفیع زاده، علی صحرانورد، حاج علی حسین_زاده، مرحوم فرج نجفی، حسن علم قلیلو و عوض نادری بازنشستگان رسانه ای آذربایجان غربی بودند که با حضور معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی و جمعی از اصحاب رسانه تجلیل و تقدیر شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


7 − = هیچ