عضو شوراي شهر اروميه:

انتخاب نادرست سرمایه‌گذار سبب رکود در پروژه‌های عمرانی ارومیه شد

انتخاب نادرست سرمایه‌گذار سبب رکود در پروژه‌های عمرانی ارومیه شد

گروه خبر: عضو شورای شهر ارومیه گفت: خاتمه دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری ارومیه مشکل بیکاری بسیاری از جوانان این شهر را حل می‌کند اما انتخاب نادرست سرمایه‌گذار در برخی طرح‌ها و زمان بندی‌های غلط سبب رکود در پروژه‌ها شده است.
حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار در ارومیه،درباره مهم‌ترین مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پروژه‌ها زمان‌بندی و انتخاب نادرست سرمایه‌گذار است.عضو شورای شهر ارومیه گفت: این روزها پروژه ترک مال ارومیه در شرف راه‌اندازی است و زیر سازهای لازم در خیابان این پروژه نیز انجام‌شده و فقط نیاز به آسفالت شدن دارد.
پناهی گفت: بخش تجاری پروژه اوریادمال نیز پایان‌یافته و در حال راه‌اندازی است و پیشرفت فیزیکی پروژه “رزت” نیز مطلوب است و بر اساس برنامه پیش می‌رود.
وی افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه به‌عنوان پروژه‌های منحصربه‌فرد نقش مهمی در اشتغال‌زایی و افزایش فروش کالای ایرانی و افزایش گردشگر در ارومیه دارد.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از تسنیم، پناهی بیان کرد: اگرچه پروژه تله‌کابین ارومیه متعلق به شهرداری نیست اما این پروژه هم تاکنون از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار نبوده و شاید نیاز باشد تا حمایت اثربخش‌تری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آن به عمل آید تا تحرک لازم در این پروژه نیز ایجاد شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۸ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 8