- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

انتخاب نادرست سرمایه‌گذار سبب رکود در پروژه‌های عمرانی ارومیه شد

Posted By admin On شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ @ ۸:۴۸ ق.ظ In اخبار ویژه,ارومیه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر: عضو شورای شهر ارومیه گفت: خاتمه دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری ارومیه مشکل بیکاری بسیاری از جوانان این شهر را حل می‌کند اما انتخاب نادرست سرمایه‌گذار در برخی طرح‌ها و زمان بندی‌های غلط سبب رکود در پروژه‌ها شده است.
حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار در ارومیه،درباره مهم‌ترین مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پروژه‌ها زمان‌بندی و انتخاب نادرست سرمایه‌گذار است.عضو شورای شهر ارومیه گفت: این روزها پروژه ترک مال ارومیه در شرف راه‌اندازی است و زیر سازهای لازم در خیابان این پروژه نیز انجام‌شده و فقط نیاز به آسفالت شدن دارد.
پناهی گفت: بخش تجاری پروژه اوریادمال نیز پایان‌یافته و در حال راه‌اندازی است و پیشرفت فیزیکی پروژه “رزت” نیز مطلوب است و بر اساس برنامه پیش می‌رود.
وی افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه به‌عنوان پروژه‌های منحصربه‌فرد نقش مهمی در اشتغال‌زایی و افزایش فروش کالای ایرانی و افزایش گردشگر در ارومیه دارد.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از تسنیم، پناهی بیان کرد: اگرچه پروژه تله‌کابین ارومیه متعلق به شهرداری نیست اما این پروژه هم تاکنون از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار نبوده و شاید نیاز باشد تا حمایت اثربخش‌تری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آن به عمل آید تا تحرک لازم در این پروژه نیز ایجاد شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%8a%d9%87%e2%80%8c%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%a8%d8%a8-%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.