یک مسئول:

امسال ۴۸۵ حلقه چاه غیر مجاز در آذربایجان غربی پر شد

امسال ۴۸۵ حلقه چاه غیر مجاز در آذربایجان غربی پر شد

آرازآذربایجان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری تعداد ۴۸۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان پر شده است.
مجید رستگاری تعداد چاههای فاقد پروانه حفر شده قبل از سال ۱۳۸۵ در استان را ۲۶ هزار و ۴۷۶ حلقه اعلام کرد و گفت: چاه‌های غیرمجاز جدیدالحفر استان بعد از سال ۸۵ تعداد ۳۴ هزار و ۳۱۳ حلقه است.
وی ادامه داد: کل چاههای غیرمجاز محفوره بعد از سال ۸۵ و چاه‌های فاقد پروانه که امکان صدور پروانه برای آنها مقدور نیست، باید پر شوند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اظهار کرد: حجم تخلیه سالانه چاه‌های غیر مجاز و فاقد پروانه استان را بیش از ۵۵۸ میلیون متر مکعب است.
رستگاری با اشاره به حفر ۳۷ هزار و ۶۳۰ حلقه چاه دارای پروانه در استان با حجم تخلیه مجاز سالانه بیش از یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون متر مکعب، تصریح کرد: تعداد۳۳ هزار و ۳۶۵ چاه با حجم تخلیه مجاز سالانه بیش از یک میلیارد و ۴۷۴ میلیون متر مکعب در بخش کشاورزی، تعداد۱۳۴۶ چاه با حجم مجاز تخلیه سالانه بیش از ۲۴۷ میلیون متر مکعب در بخش شرب و بهداشت و تعداد ۲هزار و ۹۱۹ چاه با حجم مجاز تخلیه سالانه بیش از ۶۰ میلیون متر مکعب مربوط به حوزه صنعت و خدمات است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


9 × = بیست هفت