آموزش ارتقای مهارت ۲۵۰۰ کارگر آذربایجان غربی

آموزش ارتقای مهارت ۲۵۰۰ کارگر آذربایجان غربی

آراز آذربایجان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: با برگزاری حدود ۱۶۶ دوره آموزشی، ۲ هزار و ۵۳۳ نفر از کارگران بخش های مختلف صنعتی، کارگاهی و صنفی در استان آموزش های تکمیلی برای ارتقای مهارت دریافت کردند.
محسن مددی افزود: برای آموزش مهارتی این افراد نزدیک به ۱۷۶ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در رشته های دارای متقاضی با همراهی مدیران کارخانه های تولیدی، کارگاه ها و اصناف در سال جاری انجام شده است.
وی اضافه کرد: بسیاری از مدیران کارگاه ها و کارخانه ها نیز در راستای ارتقای بهره وری و تخصص کارگران، اقدام به اجرای آموزش های مهارتی مرتبط می کنند که مورد استقبال کارگران نیز قرار دارد.
وی اظهار کرد: از کل آموزش های مهارتی در این حوزه، حدود ۷۶ هزار نفر ساعت در بخش اصناف و افزون بر ۱۰۰ هزار نفر ساعت در بخش جوار کارگاهی و صنعتی انجام شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر این آموزش ها سعی داریم کلاس های مختلف آموزشی را در مهارت های مختلف برای جوانان در جستجوی کار برگزار کنیم تا زمینه اشتغال مولد جوانان فراهم شود.
سالانه نزدیک به هفت میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در آذربایجان غربی انجام می شود و افزون بر ۴۰ هزار نفر آموزش های مهارتی را دریافت می کنند.
منبع:ایرنا

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


+ نُه = 18