- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

امسال ۴۸۵ حلقه چاه غیر مجاز در آذربایجان غربی پر شد

Posted By admin On اسفند ۱۶, ۱۴۰۱ @ ۱۱:۱۸ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری تعداد ۴۸۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان پر شده است.
مجید رستگاری تعداد چاههای فاقد پروانه حفر شده قبل از سال ۱۳۸۵ در استان را ۲۶ هزار و ۴۷۶ حلقه اعلام کرد و گفت: چاه‌های غیرمجاز جدیدالحفر استان بعد از سال ۸۵ تعداد ۳۴ هزار و ۳۱۳ حلقه است.
وی ادامه داد: کل چاههای غیرمجاز محفوره بعد از سال ۸۵ و چاه‌های فاقد پروانه که امکان صدور پروانه برای آنها مقدور نیست، باید پر شوند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اظهار کرد: حجم تخلیه سالانه چاه‌های غیر مجاز و فاقد پروانه استان را بیش از ۵۵۸ میلیون متر مکعب است.
رستگاری با اشاره به حفر ۳۷ هزار و ۶۳۰ حلقه چاه دارای پروانه در استان با حجم تخلیه مجاز سالانه بیش از یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون متر مکعب، تصریح کرد: تعداد۳۳ هزار و ۳۶۵ چاه با حجم تخلیه مجاز سالانه بیش از یک میلیارد و ۴۷۴ میلیون متر مکعب در بخش کشاورزی، تعداد۱۳۴۶ چاه با حجم مجاز تخلیه سالانه بیش از ۲۴۷ میلیون متر مکعب در بخش شرب و بهداشت و تعداد ۲هزار و ۹۱۹ چاه با حجم مجاز تخلیه سالانه بیش از ۶۰ میلیون متر مکعب مربوط به حوزه صنعت و خدمات است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b4%db%b8%db%b5-%d8%ad%d9%84%d9%82%d9%87-%da%86%d8%a7%d9%87-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.