فرماندار:

اعضای تعلیقی به شورای شهر ارومیه بازگشتند

اعضای تعلیقی  به شورای  شهر ارومیه  بازگشتند

گروه خبر: فرماندار ارومیه گفت: اعضای تعلیقی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه پس از دریافت حکم دادگاه به این شورا بازگشتند.
به گزارش آراز آذربایجان،غلامحسین عماری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در پرونده مدیریت شهری ۲۰ ماه پیش تعلیق شدند که پس از دریافت حکم دادگاه مبنی بر تبرئه آنان و ابلاغ معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی دوباره به عضویت شورای اسلامی شهر ارومیه درآمدند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دادگاه تجدید نظر به چهار عضو شورای اسلامی شهر از جمله محمد خلیل‌پور، رسول اصغرزاده، حسین پناهی و مرتضی پیری رای مبنی بر تبرئه از تمام اتهامات وارده داده بود، این اعضا دوباره به عضویت ششمین شورای اسلامی شهر ارومیه درآمدند.فرماندار ارومیه ادامه داد: با توجه به بازگشت این افراد، اعضای جانشین از عضویت شورای اسلامی شورای شهر خارج و دوباره به صورت علی‌البدل خواهند بود.
وی افزود: مرتضی بهرام، علی مصطفی‌زاده، توحید علی‌نژاد و یعقوب حسینی در حال حاضر به صورت علی‌البدل شورای اسلامی ارومیه هستند.
احد یوسفی نیز پیشتر با رای هیات حل اختلاف شوراهای استان به شورای اسلامی شهر ارومیه بازگشته و عادل اعظم انهر نیز به سمت علی‌البدل درآمده بود.
پنج عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر ارومیه ۲۰ ماه در این سمت فعالیت داشتند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه


2 + پنج =