جناب شهریاری خودتان کلیه و کبدتان را بفروشید!

جناب شهریاری خودتان کلیه و کبدتان را بفروشید!

دکتر یوسف بیداردل
گروه اجتماعی:در خبرها آمد که آقای دکتر حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفته اند :” چه اشکالی دارد وقتی که فردی در فقر به سر میبرد و با دریافت ۲۰ – ۳۰ میلیون تومان زندگیش متحول میشود ، کلیه اش را بفروشد ؟ ”
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: عده ای از ممنوع شدن پیوند کلیه از زنده به زنده سود می برند و سود آنها نیز در خرید و واردات دستگاه های دیالیزوتجهیزات گران قیمت مربوطه است.
دکتر حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درواکنش به برخی اظهارنظرهای صورت گرفته درباره تبعات خرید وفروش کلیه گفت: با توجه به اینکه دولت ودست اندرکاران مربوطه توانسته اند نوبت را در پیوند کلیه تقریباً از بین ببرند و تمام افرادی که نیاز به پیوند کلیه دارند به موقع پیوند می شوند پس نمی_توان برخی انتقاد های مطرح شده را بی دلیل دانست.
وی افزود: به نظر می آید عواملی هستند که می_خواهند پیوند کلیه را از افراد داوطلب ممنوع کنند .ضمن اینکه دراین فرآیند همیشه هم خرید و فروش صورت نمی گیرد. بلکه در خیلی از موارد اهداء عضو صورت می گیرد. ولی عده ای دوست دارند که پیوند زنده به زنده را متوقف کنند چون در این کار منفعت دارند و دستگاه وتجهیزات دیالیز را خریداری و وارد می کنند.
وی در مورد فروش کلیه توسط افرادی که در فقر مفرط هستند نیز گفت: چه اشکالی دارد وقتی که فرد در فقر به سر می برد و با دریافت ۲۰ الی ۳۰ میلیون زندگی اش متحول می شود این کار را انجام دهد.
وی در مورد عوارض و مشکلات احتمالی اهداء کلیه نیز گفت:این موضوع عوارض و مشکلات خاصی ندارد و انسان های زیادی هم با یک کلیه زندگی می کنند و از آن طرف هم عده زیادی نیازمند کلیه هستند که اگر کلیه به آنها نرسد دچار عوارض می شوند و جان خود را از دست می دهند.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پیوند اعضاء از نظر شرعی هم مشکل ندارد و مجوز دارد و حضرت امام هم مجوز داده و مراجع هم مخالفت ندارند .پس به نظر من هر کسی باید به دنبال کار و تخصص خود باشد .زیرا وقتی کارهای تخصصی به عهده خود متخصصین همان رشته گذاشته شود نتیجه بهتری می گیرند.
ایشان با کمک گرفتن از نظرات مراجع و علما و کشف این که فروش و اهدا کلیه هیچ منع شرعی ندارد با پیشنهاد متفکرانه و ابتکار آمیز خودشان که نشانگر نهایت نبوغ و درایتشان بود برای فقرا و مستضعفان و درد مندان نسخه پیچیدند!!
این مملکت با این باشعورها ! به کجا میرود؟
آقای حسینعلی ! والله دردمندان و فقرا قبل از آنیکه شما فتوا و یا مجوز صادر کنید سالیان سال است که برخی از اندامهایشان را جهت گذران زندگیشان به حراج گذاشتند ! مگر مقابل بیمارستانها روی تیر برقها و تابلوی اعلانات آگهی_ها را نمیبینی که روی هر کدام از آنها نوشته_اند :
” کلیه با گروه خونی فلان به فروش میرسد فوری ”
آقای حسینعلی خجالت بکشید ! مردم به شما رای ندادند که دنبال راهکارها و قوانینی باشید که خرید و فروش فقرا و اندامهایشان را آزاد و قانونی میکند !!! شرم آور است ! شما و همکارانتان در مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنید که مردم کلیه شان را بخاطر فقر نفروشند ! نماینده مردم باید فریاد بکشد که : شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که برخی از مردم بخاطر فقر و تنگدستی اندامهای بدنشان را بفروشند !
آقای حسینعلی شاید میخواهید جلوی سودجویان و وارد کنندگان دستگاههای دیالیز را بگیرید ولی با این کارتان فکر نمیکنید دارید کلیه فروشی فقرا را نهادینه میکنید ؟؟؟
بگذریم ???
جناب حسینعلی از طرفی نیز مردم فقیر و مستضعف از فقر تغذیه دارای اندامهای ضعیفی هستند و کلیه و کبد بدرد بخوری ندارند پیشنهاد میکنم خودتان و برخی از مسئولین دولتی که از فرط خوردن??? و خوردن انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی و ??? که دارای اندامهای داخلی با کیفییت و سالمتر شدید ، اندامهای خودتان را بفروشید !اگر هم نیاز مالی ندارید که قطعا ندارید بیایید ایثار کنید و هر کدام از شما یک کلیه و یا قسمتی از کبد تان را که مطمئن هستم خیلی با کیفیت هم هستند به نیازمندان هدیه کنید و پول هم نگیرید!این طوری چندین کار خیر و ثواب انجام میدهید :
اولا روحیه ایثار و فداکاری رو در جامعه رشد میدهید.دوما جان یک نفر را نجات میدهید.
البته میتوانید از متمولان نیازمند کلیه ، پول بگیرید و اون پول را به مستمندی که نیاز دارد هدیه کنید.
این طوری از سه طریق به مسلمین و هموطنان کمک می¬کنید.
آقای حسینعلی ! ما مردم این کشور تمام هستی مان را برای اسلام و وطن فدا می¬کنیم. درسته هستند انسانهای باشرف و با غیرتی که بخاطر تنگدستی و حفظ آبرو و حیای خانواده شان مثل برخی مدیران دولتی حاضر نیستند کار خلاف شرع کنند و از بیت المال و ??? بدزدند. ایشان کلیه و کبد میفروشند تا اموال کشور را نفروشند?
اینان وجود خود را تکه تکه میکنند اما مثل برخیها حاضر نیستند حقوقهای نجومی و املاک نجومی بگیرند !
اینان با یک کلیه و تکه ای از کبدشان میسوزندو میسازند و پشتیبان منویات و ارزشهای انقلاب اسلامیشان میمانند?
ولی برخی از گردن کشان و قلدر معابان بدون ترس از خدا و بندگان مستضعف خدا ، بیت المال را در قالب قوانین غیر الهی و دست ساخته به تاراج میبرند?!!!آقای حسینعلی خان این حرفها را ول کن برو آزمایشات خونت را انجام بده مطمئن هستم که کلیه با کیفیتی داری !!!

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


یک − = 0