یک مسئول خبر داد:

اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۴۲ هزار نفر در آذربایجان غربی طی سال جاری

اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۴۲ هزار نفر در آذربایجان غربی طی سال جاری

آرازآذربایجان،معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان امسال قریب ۱۷ هزار فقره پروانه صنفی برای واحدهی صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان صادر شده است.
اسد فرهمند افزود: واحدهای صنفی در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان غربی بیشترین زمینه سازی ایجاد اشتغال را با کمترین سرمایه گذاری به خود اختصاص می‌دهند که با صدور نزدیک به ۱۷ هزار پروانه صنفی در زمینه‌های مختلف در ۸ ماهه نخست سال جاری زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۴۲ هزار نفر در آذربایجان غربی را فراهم ساخته‌اند.
فرهمند خاطرنشان کرد: هم‌چنین در بازه زمانی یاد شده ۱۱۳۵ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و یا تمدید اعتبار شده و در ۸ ماهه نخست امسال ۴۶۰۹ فقره کارت مرزنشینی جدید صادر و یا تمدید اعتبار شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: طی ۸ ماهه اول سال جاری ۴ هزار و ۳۹۵ هزار تن انواع کالاهای تولید داخل به ارزش بیش از یک هزار و ۶۶۳ میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای هدف جهانی صادر شده است.
فرهمند اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور ۳۵۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۸۱ میلیون دلار از طریق گمرکات استان وارد کشور شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه


9 + = یازده