نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

مجلس در زمینه ساماندهی استخدام کارکنان غیر رسمی به تعهد خود عمل کرد

مجلس  در زمینه ساماندهی  استخدام  کارکنان غیر رسمی  به تعهد خود عمل کرد

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رابطه با تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان غیر رسمی به تعهد خود عمل کرد.
به گزارش آراز آذربایجان،روح الله حضرت پور طلاتپه ، با اشاره به تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس گفت: مجلس در راستای تداوم خدمت و کمک به معیشت کارکنان غیر رسمی ارگان‌ها و ادارات، طرح ساماندهی کارکنان دولت را به تصویب رساند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفت و برگشت‌های طرح مذکور بین مجلس و شورای نگهبان، بیان کرد: پیرو این رفت و برگشت ها ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی طرح مذکور برطرف و نهایتا این طرح به تصویب مجلس رسید.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت قانونی شدن طرح مذکور، ادارات دولتی طبق ماده ۱۷ قانون خدمات کشوری برای جذب پرسنل دیگر نمی توانند با شرکت‌ها به طور مستقیم قرارداد کاری منعقد کنند بنابراین دستگاه ها و ادارات دولتی باید با خود فرد این قرارداد را منعقد کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در زمینه ساماندهی استخدام کارکنان غیر رسمی به تعهد خود عمل کرد، ادامه داد: لازم است در راستای تصویب این طرح از اعضای شورای نگهبان و نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر داشته باشم. انتظار داریم پس از قانونی شدن این طرح، دولت به قانون عمل کرده و آن را به سرعت اجرایی کند.
وی با بیان اینکه کارکنان غیر رسمی دولت چندین سال منتظر ساماندهی استخدام‌های خود بودند، ادامه داد:کارکنان غیر رسمی دولت انتظار داشتند قراردادهایشان در قالب قرارداد کار معین باشد که این مسئله مدنظر قرار گرفت. البته باید به این نکنه تاکید کنم که این مصوبه مشمول همه معلمان، کارکنان ادارات، کارکنان در بخش های حمل و نقل و تاسیسات خواهد شد./

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


7 + = شانزده