اجازه تحرک رژیم صهیونیستی را در منطقه نخواهیم داد

اجازه تحرک رژیم صهیونیستی را در منطقه نخواهیم داد

آراز آذربایجان- فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: کلیه تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه رصد می شود.
امیر سرتیپ علی حاجیلو در نشست خبری بااصحاب رسانه با بیان اینکه حرکات آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی را رصد می کنیم، افزود: حضور گروهای داعشی، صهیونستی خط قرمز ماست و کشورهای همسایه می دانند که ایران کشوری استکبار ستیزی است و اگر کشوری نگاه نامحرمی و تعرضی به مرزهای ایران داشته باشد با جواب محکم و دندان شکنی روبرو خواهد شد و ایران از منافع خود به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.
امیرحاجیلو گفت: اجازه تحرک رژیم صهیونیستی را در منطقه نخواهیم داد و باید از منطقه خارج بشوند.
وی بابیان اینکه ارتش ماموریت دارد از نظام، حدود و ثغور مرزها در زمین، هوا و دریا دفاع کند،گفت: رزمایش یک مرحله تکمیلی از آموزشهااست و باتوجه به اینکه نیروی زمینی ارتش مدام در حال بروزرسانی در ساختار، تجهیزات، ادوات و آموزشهای نظامی است ضروری است بعداز آموزشها حتما در میدان واقعی مشابه جنگ حضور یافته تا توانمندی تجهیزاتی، و ادواتی و سازمانی مورد ارزیابی قرار گیرد.
ارشد نظامی آجا در شمال غرب کشور با اشاره به برگزاری رزمایش بنام فاتحان خیبر و مشارکت ارتش سلحشور در منطقه تاکید کرد:با این رزمایش یک رکورد جدیدی در جابجایی نیروها ثبت شد و در این رزمایش به همه اهداف نایل شدیم و هیچ سانحه ای در زمان برگزاری رزمایش رخ نداده است.
وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین نیروی مسلح و دیپلماسی وجود دارد، گفت: اجازه تغییر ژئوپولیتیکی در مرزهای هیچ کشوری را نخواهیم داد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب در خصوص واکسیناسیون نیروهای ارتشی گفت: واکسیناسیون نیروهای ارتش و خانواده هایشان کامل انجام شده است.
امیر حاجیلو در خصوص آخرین وضعیت تعیین تکلیف زمین پادگان ۶۴ ارومیه، خواستار رعایت حق و حقوق ارتش در زمین ها شد و افزود: بخشی از قدرالسهم ارتش به عنوان میراث فرهنگی و چند درصد هم از سهم ارتش کم شده بود که پیشنهاد دادیم اصلاح شود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب در خصوص احداث خانه های سازمانی گفت : در حال حاضر در حال ساخت ۴٢٠٠ واحد مسکونی در منطقه شمالغرب هستیم.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


هفت + = 13