مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان:

۹۹ هزار خانواده در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد هستند

۹۹ هزار خانواده در آذربایجان غربی تحت پوشش  کمیته امداد هستند

گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: ۹۹ هزار خانوار با ۱۹۳ هزار نفر جمعیت در استان تحت پوشش خدمات این نهاد حمایتی هستند.
به گزارش آراز آذربایجان، رضا مهر افروز بیان کرد: تعداد ۹۹ هزار خانواده با ۱۹۳ هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.
مهر افروز، با بیان اینکه شرایط کرونایی حاکم بر جامعه طی سالیان اخیر تعداد افراد تحت پوشش این نهاد را افزایش داده است گفت:ارومیه کمترین میزان مددجویان را به خود اختصاص داده است.
مهر افروز، با بیان اینکه طی سال گذشته به ۲ هزار و ۲۶۴ نفر از مددجویان امداد کمک هزینه ازدواج و جهیزیه پرداخت شده است گفت: در همین راستا ۵۰ میلیارد تومان کمک رسانی صورت گرفته که بخشی از این مبلغ توسط خیرین پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: هم اکنون یک هزار و ۳۰۰ نوعروس در استان نیازمند تهیه جهیزیه هستند که از خیرین محترم تقاضا داریم همانند سالهای گذشته در این راستا حمایت های لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به تامین بسته‌های معیشتی در راستای رفع سوء تغذیه اقشار محروم نیز اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ کودک در این راستا مورد حمایت این نهاد قرار گرفته‌اند.
به گفته مهر افروز، در راستای کمک به پوشش خدمات بیمه مکمل طی سال گذشته برای ۲۱ هزار نفر خدمات ارائه شده است.
Arazazarbaijan.aghtesadi@gmail.com

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۵ ق.ظ

دیدگاه


5 + = ده