۵۴ واحد راکد در آذربایجان غربی احیا می شوند

۵۴ واحد راکد در آذربایجان غربی احیا می شوند

آرازآذربایجان-سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در استان تاکنون ۱۸۷ واحد صنعتی و معدنی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال فراگیر به چرخه تولید باز گشتند.
محمد دهقان گفت: در استان تعداد ۲ هزار و ۳۱۷ واحد دارای پروانه بهره برداری موجود هست و تعداد یک هزار و ۴۱۵ واحد فعال و نیمه فعال در استان وجود دارد.
وی افزود: از کل واحد های تولیدی صنعتی استان ۹۰۲ واحد راکد بوداند که با تلاش های انجام شده تعداد۱۸۷ واحد صنعتی و معدنی راکد به چرخه تولید باز گشتند.
دهقان همچنین اظهار کرد: در ادامه فعال سازی واحد های راکد در سالجاری احیاء ۵۴ واحد در اولویت برنامه های سازمان صنعت، معدن وتجارت قرار دارد.
سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای رونق تولید باز سازی و فعال سازی ۵۵ واحد نیمه فعال نیز در سالجاری صورت خواهد گرفت تا این واحد ها بتوانند با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهند.
همچنین وی در خصوص عمده مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و معدنی استان تصریح کرداند: عمده مشکلات واحد های تولید صنعتی و معدنی کمبود سرمایه در گردش این واحد ها و بدهی های معوق بانکی می باشد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶ ب.ظ

دیدگاه


− 3 = دو