مدير شرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اروميه :

۹۸درصد جایگاه‌های سوخت در آذربایجان‌غربی فعال شد

۹۸درصد جایگاه‌های سوخت در آذربایجان‌غربی فعال شد

گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه توزیع سوخت در آذربایجان‌غربی به طور کامل در کنترل است، گفت: ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت استان در حال حاضر فعال بوده و عملیات سوخت گیری خودروها انجام می شود. به گزارش آراز آذربایجان،احمد مجرد با بیان اینکه در جایگاه‌های سوخت فعال شده فقط بنزین و گازوئیل آزاد ارائه می‌شود، اظهار داشت: به زودی تمامی جایگاه‌های سوخت به روال عادی خود باز می‌گردند.
وی افزود: شهروندان می‌توانند تا راه اندازی دوباره کارت سوخت سهمیه‌ای، بنزین را به لیتری سه هزار تومان و گازوئیل را به قیمت لیتری ۶۰۰ تومان استفاده کنند.
مدیر شر کت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه در پنج جایگاه سوخت شهرستان ارومیه، روند ارائه خدمات به طور کامل عادی شده و با کارت سهمیه‌ای نیز بنزین ارائه می‌شود، بیان کرد: از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز برنامه راه اندازی کامل جایگاه‌های سوخت با کارت سهمیه‌ای آغاز شده است و به زودی تمامی جایگاه‌ها به این چرخه باز می‌گردند.
وی اضافه کرد: اکیپ‌های راه اندازی سیستم مشخص شده ولی به دلیل زمان گیر بودن، شاید مدتی به طول بکشد.
وی در رابطه با جایگاه‌های سوختی که در شهرستان ارومیه به چرخه کامل فعالیت بازگشته‌اند، بیان کرد: جایگاه‌های سوخت معصومی، کوه کمری، قره آغاز، ابوذر و زارعی در ارومیه هم اکنون ارائه بنزین با کارت سهمیه‌ای را آغاز کرده‌اند.
مجرد با بیان اینکه در مقابل هیچ یک از جایگاه‌های سوخت در آذربایجان‌غربی صف آنچنانی دیده نمی‌شود، ادامه داد: مشخصات جایگاه‌هایی که به صورت کامل به چرخه فعالیت بازگشته‌اند به صورت لحظه‌ای در سایت شرکت نفت منطقه ارومیه به روز رسانی خواهد شد.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


1 × = یک