۹ روئینگ سوار آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی حضور دارند

۹ روئینگ سوار آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی  حضور دارند

گروه خبر: رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان_غربی گفت: هشت روئینگ سوار مرد و یک روینگ سوار زن استان، در اردوهای تیم ملی کشور حضور دارند.
عباس شادمان در گفت و گو با ایرنا افزود: سرمربی تیم ملی کشورمان برای حضوری شایسته در بازی‌های آسیایی اینچوان ۲۰۱۴ کره جنوبی ۱۶ قایقران آماده کشور را به اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسال مردان کشور دعوت کرده است که نام هشت قایقران استان در بین آنان دیده می‌شود.
وی اظهار کرد: شانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بزرگسال مردان کشور از ۲۶ آبان ماه در ‏دریاچه آزادی آغاز شده است.‏
وی گفت: افشین فرزام سرمربی و کیهان شمسی کمک مربی تیم ملی روئینگ مردان بزرگسال کشور هستند.‏
شادمان گفت: اتابک پیشیار، وحید جوهری، یاسر ‏جوهری، عاقل حبیبیان، افشار حیدری، محسن شادی، فرزاد کربلایی قلی زاده و فرهاد کربلایی قلی زاده از ‏آذربایجان غربی در این اردو حضور دارند.
وی افزود: محسن شادی و عاقل حبیبیان طی دو ماه گذشته به ترتیب موفق به کسب مدال‌های ارزشمند نقره و طلای آسیایی در مسابقات لوآن چین برای میهن اسلامی شده‌اند که جای بسی افتخار برای استان است.
شادمان گفت: یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسال نیز از دیروز در دریاچه آزادی آغاز شده است که در میان ۱۰ روئینگ سوار دعوت شده، نام رویا عباسی از آذربایجان غربی دیده می‌شود.‏
وی گفت: بهناز مرادخانی به عنوان مربی و مریم احسانی به عنوان دستیار مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


سه + 1 =