تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه آغاز شد

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه آغاز شد

آراز آذربایجان- رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با رقابت جدول مقدماتی پسران در این شهرستان آغاز شد.
محمدطاهر صمدیان صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری مسابقات افزود: مسابقات تنیسور تور جهانی زیر ۱۸ سال ارومیه تا هشتم خردادماه جاری در مجموعه شهید باکری و در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور ۹۰ تنیسور از کشورهای ایران، جمهوری چک، ترکیه، پرتغال، اوکراین، آلمان، لبنان و بلژیک در دو بخش پسران و دختران و در رقابت‌های انفرادی و ۲ نفره طی یک هفته به رقابت می‌پردازند.
این رقابت‌ها که سومین تور جهانی زیر ۱۸ سال در سال ۲۰۲۱ بعد از رقابت‌های جزیره کیش و شیراز است تا شنبه هفته آینده در دو بخش پسران و دختران و در رقابت‌های انفرادی و دو نفره برگزار خواهدشد.
در نخستین روز تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه در محموع ۱۱ مسابقه برگزار شد.
در مسابقات روز نخست که در جدول مقدماتی برگزار شد، در زمین شماره یک امیرحسین کپادخو مقابل کامیار پرهام، محمدعلی اطیابی مقابل یونا حدیدی، امیرعلی بهاالدین مقابل امیرمهدی هاشمی، آدام گستینگر از جمهوری چک مقابل کیارش حنیفی و فورکان کایانارکا از ترکیه مقابل جواد دیباچی پیروز شدند.
در زمین‌های دیگر، امیرپارسا ملائی پور مقابل علی خبری، نیما نورانی مقابل رایان علوی، آهورا رضایی مقابل یاشار زینالی، مهراد منصوری مقابل یاشار بخشنده، شروین رستمی خانگاهی مقابل پوریا پریاب و ایلیا مهربانی مقابل محمدحسین هاشمی پیروز شدند.
مسابقات امروز نیز در جدول مقدماتی پیگیری خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


هفت − 6 =