استاندار کردستان در اروميه:

۹ دی ماه نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت بزرگ ایران است

۹ دی ماه نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت بزرگ ایران است

گروه خبر: استاندار کردستان در تجمع حماسه ۹ دی در ارومیه گفت: ۹ دی ماه نماد بصیرت، موقع شناسی، بیداری و دشمن شناسی ملت بزرگ ایران است.
به گزارش آراز آذربایجان، اسماعیل زراعی کوشا در مراسم حماسه ۹ دی که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، افزود: فتنه ۸۸ محصول یک اختلاف سیاسی و انتخاباتی نبود یک عقبه داشت و مسجل شد که یک طراحی پیچیده شکل گرفته بود تا جامعه را دچار یک بحران کند.
استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد: در طول این چند سال فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم فتنه ۸۸ یک نمونه تکامل یافته طراحی و اجرای توطئه فتنه انگیزی بود که در کشور پیاده سازی شد.
زارعی کوشا در ادامه با اشاره به اقتدار ملت بزرگ ایران افزود: نظام استکباری با تمام توان و طراحی و قدرت ۴۵ سال در مقابل این حرکت ایستاده این امر نشان دهنده حقانیت مسیر اسلام است.
استاندار کردستان یادآور شد: تاکید کرد: بهانه بسیاری از تحریم‌ها و مسائل اقتصادی و مشکلات بین المللی همان فتنه ۸۸ بود.
زارعی کوشا گفت: موشکافی و تبیین عقبه فتنه و همچنین کار بزرگی که مردم و رهبری در میانه این فتنه سنگین انجام دادند، ضروری است.
وی با اشاره به اینکه دیماه از ماه‌های سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی است گفت: ۹ دی قدرت مردمی نظام و بصیرت مردم انقلابی در میانه یک فتنه پیچیده که از ماه‌ها قبل طراحی و برنامه ریزی شده بود، را نشان داد که با هوشیاری به میدان آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.
زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم شخصیتی است که از هر زاویه نگاه کنیم نماد و شاگرد پرورش یافته در مکاتب امام حسین (ع)، رهبری و امام راحل است.
وی افزود: حاج قاسم نماد تکلیف مداری، وحدت همه مستضعفان و کسانی که مورد ظلم واقع شدند محسوب می‌شود و فراتر از مرزهای جغرافیایی و جهان اسلام محبوب همه آزادی خواهان و مستضعفان جهان است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم در این آئین گفت: روز نهم دی، یوم الله است چراکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.حجت الاسلام ناصر آقایی افزود: در روز نهم دی ماه ملت بصیر ایران به صحنه آمده و قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و فریاد مقابله با توطئه دشمنان و ایادی آنان را سر دادند.
در این تجمعات گسترده که با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد حاضران بار دیگر با ولایت فقیه بیعت کردند و با سردادن شعارهای »مرگ بر آمریکا«، و »مرگ بر اسرائیل« شکوه و اقتدار ایران اسلامی را در مقابل مستکبران به نمایش گذاشتند.روز نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


8 + = سیزده