تلاش ستون پنجم دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز

تلاش ستون پنجم دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز

گروه خبر: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با هشدار نسبت به فعالیت ستون پنجم دشمن گفت: ستون پنجم در پی تغییر باورهای مسئولان هستند و بیشتر در مراکز تصمیم‌ساز نفوذ می‌کنند. حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به آیات قرآن، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید، برخی اشخاص گنگ بوده و از هر جهت عاجزند و از هیچ راه، خیری به مالک خویش نمی‌رساند.
وی تصریح کرد: برابر این آیه قرآن، کسی که فریاد حق می‌زند و همه سرمایه وجود خود را برای برقراری عدالت می‌گذارد و هر نوع سرزنشی را تحمل می‌کند با شخصی که از جیب بیت‌المال و نظام اسلامی ارتزاق کرده و به مردم خیانت می‌کنند یکسان نیستند.
طیبی‌فر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید، ستون پنجم در پی تغییر باورهای مسئولان هستند و بیشتر در مراکز تصمیم‌ساز نفوذ می‌کنند که باید بیشتر هوشیار بوده تا عقاید و نظرات آنان نظام آسیبی نرساند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران وظیفه نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را در همه شرایط و ابعاد دارد بنابراین باید راه‌های نفود ستون پنجم دشمن را شناسایی و خصوصیات آنان را به مردم بازگویی کرده تا مردم آنان را بشناسند.
مردم آذربایجان‌غربی ۴۱ سال با اقتدار در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کردند
در ادامه سردار حبیب شهسواری نیز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سرایی، قدردانی کرده و اظهار داشت: رزمندگان و شهدانی چون باکری با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل و با روحیه شهادت طلبی و جهادی توانستند در مقابل استکبار جهانی با اقتدار و سربلندی بیرون آیند.
وی افزود: مردم استان نیز در این ۴۱ سال با اقتدار در برابر نقشه‌های شوم دشمنان با اقتدار ایستادگی کرده و با صلابت هر چه تمام‌تر به مسیر خود ادامه خواهند داد.فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: مرزبانان نقطه قوت مرزها هستند که با صلابت و اقتدار از این مرز و بوم پاسداری کرده و در هیچ شرایط اجازه ورود اشرار به داخل مرزهای کشورمان را نخواهند داد.
وی از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به عنوان شهید زنده یاد کرد و گفت: حجت‌الاسلام سرایی همواره در طول خدمت، صادقانه و مخلصانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی برای رضای خدا زحمت کشیده و پرونده درخشانی را در این مدت از خود به جا گذاشت.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از تسنیم، در پایان مراسم حجت الاسلام علی متین به عنوان مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذدبایجان‌غربی منصوب و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام سرایی تجلیل شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = ده