مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه:

۳۰۰‌ اِلمان نوروزی در شهر ارومیه نصب می‌شود

۳۰۰‌ اِلمان نوروزی در شهر ارومیه نصب می‌شود

آرازآذربایجان،مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: برای سال جدید، شهرداری ارومیه ۳۰۰ اِلمان نوروزی در سطح شهر نصب می‌کند.
علی شایگان با اشاره به اینکه برخی از اِلمان‌ها جدید و برخی نیز اِلمان‌های سال قبل است که نوسازی می‌شوند، تصریح کرد: علاوه بر اِلمان نوروزی، ۲۵۰ گلدان چوبی بزرگ طرح اِلمان نیز در سطح شهر در میادین نصب خواهد شد.
شایگان خاطر نشان کرد: با آغاز فصل بهار، سه میلیون بوته گل از جمله بنفشه، گل میمونی، گل همیشه بهار، تولید شده در سطح شهر کاشته می‌شود.
مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اظهار کرد: برای سال جدید، بیش از ۲۷۰ متر دیوار بد منظر شهری و ۲۰۰ کیلومتر جدول رنگ شده است.
وی با اشاره به اینکه نورپردازی‌های سطح شهر، نورپردازی پارک‌ها و فرش گل‌های پارک‌ها همگی آماده‌سازی شده اند، یادآور شد: همچنین تمامی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها مرمت و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی و همشهریان هستند.
شایگان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته درختکاری و آمدن فصل بهار در شش نقطه شهر ارومیه بیش از ۱۰۰هزار اصله درخت بصورت رایگان در بین شهروندان توزیع می شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


2 − = هیچ