۳۰۰۰ مسکن ویژه محرومان در آذربایجان غربی احداث می شود

۳۰۰۰ مسکن ویژه محرومان در آذربایجان غربی احداث می شود

آراز آذربایجان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ساخت سه هزار مسکن ویژه محرومان در استان آذربایجان غربی خبر داد.
محمدباقر نوبخت در حاشیه بهره برداری از دوهزار واحد مسکن در منطقه زلزله زده قطور خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز در جریان سفر کلید هزار واحد مسکن روستایی تحویل می‌شود و سه هزار واحد دیگر برای محرومان در این استان ساخته می‌شود.
وی با بیان اینکه سه هزار واحد مسکن ویژه محرومان در دست احداث است، عنوان کرد: این واحدهای مسکونی تا پایان فعالیت دولت در کمتر از شش ماه آینده احداث و تحویل داده می‌شود.
نوبخت با اشاره به ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکن ویژه محرومان در کشور، اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۵۰ هزار واحد مسکن اتمام و تحویل داده شده و مابقی تا پایان عمر دولت تحویل داده می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در این سفر عملیات اجرایی ۳۳ پروژه با یک هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد که تلاش می‌شود تا پایان دولت این طرح‌ها به پایان برسند.
نوبخت در این سفر همچنین اهدای هزینه تأمین یک هزار رأس دام سبک را به روستاییان مناطق زلزله زده قطور وعده داد.
امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بازسازی ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده قطور خوی به اتمام رسید و کلید آن تحویل خانواده‌ها شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۶ ب.ظ

دیدگاه


7 + دو =