۲۲۰ هزار تردد نوروزی در مرزهای آذربایجان‌غربی ثبت شد

۲۲۰ هزار تردد نوروزی در مرزهای آذربایجان‌غربی ثبت شد

آراز آذربایجان ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی پایانه های استان، ۲۲۰ هزار تردد طی روزهای ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین در مرزهای پنجگانه استان ثبت شد که آماری قابل توجه به شمار می رود.
ارسلان شکری روز پنجشنبه در گفت و گوافزود: با توجه به این آمار، روزانه حدود ۱۲ هزار تردد مرزی در آذربایجان غربی طی ایام نوروز انجام شده که فعالیت قابل توجه کارکنان پایانه های مرزی استان را در این ایام نشان می دهد.
وی اضافه کرد: در این میان، مرزهای بازرگان و رازی در مرز ایران و ترکیه و تمرچین در مرز شمال عراق بیشترین ترددها را به خود اختصاص دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به حضور قابل توجه مسافران در مرزهای بازرگان و رازی خوی طی ایام نوروز امسال اظهار کرد: آمار تردد از آنها به حدی است که پس از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران، بیشترین تردد به ترتیب به این ۲ مرز اختصاص دارد.
شکری ادامه داد: در این مدت، هزار و۶۹۰ دستگاه ناوگان عمومی نسبت به جابجایی مسافران برون مرزی اقدام کردند که شاهد افزایش ۱۶ درصدی در این خصوص بودیم.
آذربایجان غربی پنج پایانه مرزی دارد که شامل بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۸ ب.ظ

دیدگاه


پنج − 4 =