۱۷ المان ویژه ماه محرم و صفر در ارومیه نصب شد

۱۷ المان ویژه ماه محرم و صفر در ارومیه نصب شد

آراز آذربایجان – رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه از نصب ۱۷ المان ویژه ماه محرم و صفر در سطح شهر ارومیه خبر داد.
علی شایگان با بیان اینکه همزمان با ماه محرم فضای شهر ارومیه سیاه پوش شده است، افزود: در میادین و چهارراه‌های شهر ارومیه، ۳۰۰ پرچم مشکی مرتبط با ایام محرم و صفر و ۱۷ المان نصب شده است.
وی با بیان اینکه در معابر و میادین پرتردد و بزرگ شهر با ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری امام حسین (ع) پرچم و ریسه‌های مشکی نصب شده است، عنوان کرد: همچنین ۱۲ میدان اصلی شهر با ریسه مشکی و در ۳۰ نقطه شهر با ۷۰ طاقه کتیبه ماه محرم سیاه پوش شده است.
شایگان با اشاره به اهدای پرچم، ریسه و کتیبه ماه محرم به مساجد، بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به تعداد ۶۰ مسجد و پایگاه پرچم و ریسه و کتیبه مشکی اهدا شده است.
وی با بیان اینکه همچنین تعداد ۱۰۰ عدد پروژکتور به مساجد و هیأت‌های مذهبی به صورت امانت واگذار شده است، ادامه داد: المان‌های ویژه ماه محرم با عنوان یا حسین (ع)، علمدار کربلا، پلاک‌های یاحسین، المان خیمه‌های دشت کربلا، ظهر عاشورا، شمع، تقویم و سایر المان‌های دیگر در مناطق مختلف شهر ارومیه نصب شده است.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه


شش + = 15