بعد از ۱۵ سال تاخیر؛

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه دهه فجر امسال افتتاح می شود

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه دهه فجر امسال افتتاح می شود

آرازآذربایجان– مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بعد از گذشت ۱۵ سال از کلنگ زنی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه دهه فجر امسال آماده بهره برداری می شود.
عبدالله چمن گلی با بیان اینکه عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری از سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع آغاز شده است افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است و هم اکنون بالای ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از سوی وزارت ورزش و جوانان و استانداری آذربایجان غربی با جدیت در حال انجام است ادامه داد: این طرح دهه فجر امسال آماده بهره برداری می شود.
چمن گلی در ادامه از اجرای ۳۰ طرح ورزشی در استان خبر داد و گفت: ۳۰ طرح ورزشی ملی و استانی هم اکنون در این استان اجرایی شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.
وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها ۸۰ درصد است عنوان کرد: برای اجرای این طرح ها، یک هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بوده که تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه از این تعداد طرح پیش بینی می شود ۲۵ طرح امسال آماده بهره برداری شود اضافه کرد: هم اکنون سرانه فضاهای ورزشی در مجموع در استان ۶۴ سانتیمتر است که با اتمام این طرح ها سرانه فضاهای ورزشی استان ۱۵ سانتیمتر افزایش می یابد.
چمن گلی ورزشگاه ۱۵ هزارنفری ارومیه، ورزشگاه پنج هزار نفری سلماس، آکادمی والیبال، دیوار کشی ورزشگاه پنج هزار نفری مهاباد، سالن ورزشی فیرورق خوی، استادیوم ورزشی میاندوآب، سالن ورزشی نقده را از مهمترین طرح های در دست اجرای این اداره کل برشمرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


1 + = هشت