مدير شرکت توزيع برق آذربايجان غربي:

مشترکین خانگی استان بیشترین بدهی را به شرکت برق دارند

مشترکین خانگی استان بیشترین بدهی را به شرکت برق دارند

گروه خبر: مدیر شرکت توزیع برق آذربایجان_غربی گفت: مشترکین خانگی با اختصاص ۲۵٫۳ درصد از کل بدهی ها به خود بزرگترین بدهکار به شرکت برق محسوب می_شوند.
به گزارش آرازآذربایجان ، اکبر حسن بگلو در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل خانه مطبوعات برگزار شد، اظهار داشت: با ورود به فصل گرما و افزایش مصرف برق به دنبال انتقال مصرف برق در ساعات غیر پیک هستیم.
این مسول در ادامه افزود: ۲٫۴ مشترکین برق کشاورزی افزایش یافته است، این در حالی است که ۲۳ درصد از ۱۱۰ میلیارد تومان ، طلب شرکت توزیع برق آذربایجان غربی مربوط به حوزه کشاورزی است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین مصرف برق مربوط به بخش خانگی و کشاورزی است، افزود: بیش از یک میلیون و ۲۱۳هزار مشترک برق در استان وجود دارد و در سال گذشته ۸۳۵ مشترک جدید کشاورزی اضافه شده است.
وی ، در خصوص وضعیت تولید برق در آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳ نیروگاه در استان وظیفه تولیدی برق را دارند به همین دلیل شاعد کمبود برق در استان هستیم، لذا برای رفع این مشکل یک نیروگاه سه فاز نیز در حال اجرا است.این مسول افزود: اگر تمام نیروگاه_های استان فعال باشند یک هزار و ۱۶ مگاوات برق تولید خواهد شد.
وی،گفت: تفاهم نامه‌های منعقد شده مربوط به بخش‌های ذخیره عملیاتی و کاهش یا قطع برنامه ریزی صنایع، کشاورزی، اداری و CNG، تجاری و مولدهای خودتامین است که با اجرای این تفاهم نامه‌ها تاکنون از مجموع ۹۴ مگاوات سهمیه تعیین شده، ۷۷٫۴۶ مگاوات محقق شده است.
این مسوول با اشاره به آمار تفاهم نامه منعقد شده در راستای پاسخ گویی بار بیان کرد: ۲۸۰ تفاهم نامه در بخش ذخیره عملیاتی و کاهش یا قطع برنامه‌ریزی شده صنایع ارائه شده است که از این میزان ۲۴۶ مورد آن قطعی و وارد سامانه شده است که این تعداد، ۴۱٫۳ مگاوات کاهش دیماند را در پی خواهد داشت.مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار عنوان کرد: بیشترین تعداد تفاهم نامه منعقد شده با ۸۰۶ مورد مربوط به بخش کشاورزی است که پیش بینی می‌شود به میزان حداقل ۲۸ مگاوات کاهش دیماند داشته باشد.
حسن بکلو: اعلام کرد: در بخش‌های اداری و CNG با ۱۰۷ تفاهم نامه ۱۰۲۶ مگاوات احتمال کاهش دیماند وجود دارد.
این مسوول در پاسخگویی به سوال مبنی بر اینکه شرکت برق در سیر ورشکستی قرار دارد تصریح کرد: شرکت توزیع برق آذربایجان غربی مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان از مشترکین داخل استان طلب دارد، که ۲۵٫۳ درصد آن خانگی، ۲۱ درصد کشاورزی، ۲۳ درصد صنعت و ۲۴ درصد ادارات می باشد که در صورت وصول آن ها، بدهی های شرکت توزیع برق استان که با مطالبات آن برابری می کند، پرداخت می گردد.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


2 × یک =