۱۴۵ هزار دوز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد

۱۴۵ هزار دوز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد

آراز آذربایجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۴۵ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده و این روند با سرعت ادامه دارد.
جواد آقازاده در خصوص واکسیناسیون کرونا در استان افزود: در فاز نخست، ۴۰ هزار و ۵۰۰ دوز برای کادر بهداشت و درمان اعم از دانشگاهی، خیریه، نظامی و خصوصی تزریق شد.
وی اضافه کرد: در فاز دوم نیز از ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت بالای ۷۰ سال استان، تاکنون ۹۶ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تزریق شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون بیش از ۷۶ درصد افراد بالای ۷۰ سال در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه فاز سوم نیز شامل واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال است، گفت: افراد بالای ۷۰ سال در سامانه الکترونیکی salamat.gov.ir ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک محل دقیق و تاریخ دریافت واکسن، به محل واکسیناسیون مراجعه و بر حسب شرایط واکسن کرونا را دریافت کنند.
آقازاده با تاکید بر دریافت ۲۹ هزار و ۶۰۰ دوز محموله واکسن کرونا طی روزهای آتی اظهار کرد: با دریافت محموله جدید واکسن، کمبودی از لحاظ واکسن کرونا نداریم و همشهریان بعد از فراخوان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.
وی در خصوص واکسن ایرانی برکت نیز بیان کرد: سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن ایرانی و سه هزار دوز واکسن سینوفارم برای عوامل اجرایی تحویل گرفته شد و برای مردم عادی تا بحال واکسن ایرانی دریافت نکردیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه


4 × یک =