سرپرست تيم بازرسي پل ميانگذر درياچه اروميه:

پل میانگذر دریاچه ارومیه تخریب نشده است

پل میانگذر دریاچه ارومیه تخریب نشده است

گروه خبر: سرپرست تیم بازرسی پل میانگذر دریاچه ارومیه گفت: هیچ آسیب و تخریبی در این پل مشاهده نشده و این سازه در وضعیت مطلوب سرویس دهی است.
به گزارش آراز آذربایجان، مرتضی دولتمند در بازدید از پل میانگذر دریاچه ارومیه افزود: بازرسی‌های ادواری روزانه از این پل ادامه دارد و همواره این پل رصد می شود.
وی اضافه کرد: بررسی نتایج آزمایشگاهی نمونه های دریافتی از پل ادامه دارد و هیچ گونه آسیب و تخریبی مشاهده نشده است.
رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره‌ کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: آزمایش‌های بتنی پل در راستای ارتقای ایمنی و ایستایی قطعات سازه و همچنین بررسی وضعیت پایدار پل میان‌گذر در ۲ مرحله میدانی و آزمایشگاهی صورت می‌گیرد.
آرش امینی افزود: بازرسی این طرح در راستای اجرای برنامه‌های ارتقای ایمنی و نگهداری استاندارد پل میانگذر دریاچه ارومیه و براساس جدول زمانبندی بازرسی های ادواری بر پایه جدید ترین روش های علمی و به صورت دوره ای انجام می‌شود.
وی بیان کرد: انجام این آزمایشات زمینه لازم برای بازرسی های مداوم نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه را فراهم کرده و بازرسی های سطح سه و چهار نیز اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سطح تراز آبی دریاچه ارومیه پایین آمده و ستون های پل و بتن ها خارج از آب قرار گرفته است، امکان قلیایی شدن قطعات وجود دارد که این رصد و کنترل برای تدبیر شرایط جدید انجام می‌گیرد.
رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره‌ کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به همراهی دانشگاه ارومیه در طرح بررسی و کنترل پل میانگذر دریاچه ارومیه گفت: طبق اعلام کارشناسان تمامی قطعات پل در حال حاضر در سطوح قابل قبول ایمنی است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


8 − دو =