فرمانده سپاه مهاباد :

پشمرگان کرد دوشادوش رزمندگان اسلام با گروهک‌های ضدانقلاب جنگیدند

پشمرگان کرد دوشادوش رزمندگان اسلام با گروهک‌های ضدانقلاب جنگیدند

آرازآذربایجان- فرمانده سپاه مهاباد گفت: پشمرگان مسلمان دوشادوش رزمندگان اسلام با گروهک‌های ضدانقلاب جنگیدند.
سرتیپ دوم پاسدار دلاور رنجبرزاده ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: درود می‌فرستیم به روح پاک شهیدان گران‌قدر و امام شهدا و یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی و پیشمرگان مسلمان کرد را گرامی می‌داریم.
فرمانده سپاه مهاباد با اشاره به نقش پیشمرگان در دفاع از کشور گفت: پیشمرگان حق بزرگی بر گردن منطقه دارند و در روزهای بحرانی و سخت که دشمنان به دنبال تجزیه منطقه بودند، پشمرگان مسلمان دوشادوش رزمندگان اسلام با گروهک‌های ضدانقلاب جنگیدند و از میهن خود دفاع کردند.
وی افزود: گروهک‌های ضدانقلاب به دنبال ناامن کردن منطقه بودند ولی پیشمرگان مسلمان در مقابل آنان ایستاده و با آن‌ها جنگیدند و با تقدیم و ایثار جان و مال خود از انقلاب اسلامی و امنیت منطقه دفاع کردند.
رنجبر‌زاده گفت: امنیت پایداری که در منطقه وجود دارد را مدیون خون پاک شهدا هستیم که جانانه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند و با امام راحل پیمان بسته و با وحدت و یکدلی در مقابل استکبار جهانی و گروهک‌های ضدانقلاب ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه مهاباد با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی وحدت بین اهل تسنن و اهل تشیع سبب شده تا این امنیت پایدار در این منطقه ایجاد شود تصریح کرد: امروز مرزهای شمال غرب کشور از امنیت پایدار برخوردار است و دلیل این امنیت پایدار تقدیم ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی است.
وی بیان کرد: ما باید همیشه قدردان خون پاک شهیدان و خانواده‌های آن‌ها باشیم و نباید بگذاریم که یاد و خاطره این شهیدان به فراموشی سپرده شود تا درنهایت خاطرات، ایثارگری‌ها و ازجان‌گذشتگی این شهدا به جوانان فعلی و جوانان آینده کشور منتقل شود.
منبع: تسنیم

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


4 × سه =