مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

بانوان مروج اصلی سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستند

بانوان مروج اصلی سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستند

آراز آذربایجان- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: توجه به ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از مواردی است که باید بانوان به عنوان رکن اصلی این امر، نگاه ویژه ای به آن داشته باشند
شهلا تاجفر در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر که با حضور مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، افزود: یکی از مولفه های سبک زندگی اسلامی مطالعه زندگی پیشوایان است که می تواند نقش مهمی در هدایت جامعه به سوی مصرف بهینه و صرفه جویی داشته باشد.
وی ادامه داد: زنان نقش مهمی در اداره خانواده ها و جامعه دارند و در اصلاح الگوی مصرف و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا می کنند و در این زمینه می توانند اثرگذاری بسیاری داشته باشند.
تاجفر بیان کرد: در این راستا لازم است تا از ظرفیت تشکل های مردمی و بسیج در راستای آموزش و تبیین این شیوه زندگی اسلامی استفاده شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام زن افزود: لازم است تا هفته گرامیداشت مقام زن پربارتر، مردمی تر و توام با مشارکت اجتماعی باشد.
تاجفر اضافه کرد: هفته گرامیداشت مقام زن فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای ارزشمند حوزه زنان بوده و انتظار می رود از این فرصت ها نهایت استفاده انجام شود.
در این نشست بانوان ادارات گزارش برنامه های تدوین شده را برای برگزاری هفته گرامیداشت مقام زن ارائه کردند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه


5 × دو =