نماينده مردم اروميه در مجلس:

برخی مسئولان به اسم اسلام فعالیت‌های خلاف انجام می‌دهند

برخی مسئولان به اسم اسلام فعالیت‌های خلاف انجام می‌دهند

گروه خبر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه جلوگیری از شفاف‌سازی‌ها بین فرهنگ رسمی و فرهنگ عمومی فاصله می‌اندازد، گفت: برخی برخی مسئولان که به اسم اسلام فعالیت‌های خلاف انجام می‌دهند می‌خواهند با دادن الحاقیه قانون مبارزه با فساد اقتصادی را به انحراف بکشانند.
نادر قاضى پور با اشاره به فاصله بین فرهنگ عمومی و فرهنگ رسمی در کشور گفت: دو عامل در ایجاد فاصله بین فرهنگ رسمی و فرهنگ عمومی وجود دارد. عامل بیرونی نشات گرفته از تبلیغات سوء علیه اسلام، ایران اسلامی و به خصوص انقلاب اسلامی است و دیگری عامل داخلی است که برخی از مسئولان به اسم اسلام کارهای بدی را انجام دادند و چنانچه این دو را مقایسه کنیم یقینا به این نتیجه می‌رسیم که عوامل داخلی بیش از عوامل خارجی در ایجاد این فاصله تاثیر داشته است.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی را در طی این ۳۰ سال داریم که با ریش گذاشتن و تغییر قیافه به شکل مذهبی فعالیت‌های دیگری انجام می‌دهند و منافق هستند بنابراین درون و بیرون افراد باید یکسان باشد. باید با مردم باشیم ، اما برخی افراد بعد از چند مدتی از مسئولیت خود صاحب کاخ در کیش و شمال می‌شوند.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: چرا اجازه نمی‌دهند که شفاف‌سازی عملیاتی شود و چرا در مجلس نهم ۱۵ ثانیه وقت ندادند که قانون مبارزه با فساد اقتصادی به تصویب برسد؟ واضح است که می‌خواهند با دادن الحاقیه این قانون را به انحراف بکشانند. اولویت اصلی مالی است، اگر بتوانیم اموال خود را پاک نگه داریم، زبانمان دراز می‌شود و درون و بیرون ما یکی شده در نتیجه اعتماد مردم به ما بیشتر خواهد شد.وی در مورد اینکه در ایجاد فاصله بین فرهنگ عمومی و رسمی جامعه در کجاها کم گذاشته شده اظهار داشت: نقش صدا و سیما باید پر رنگ شود و واقعی‌تر رفتار کند. فیلمی نشان می‌دهد که خانه زوج‌های جوان سرشار از تجملات است درحالی که این نوع زندگی در عمومی جامعه واقعی نیست درحالی‌که صدا و سیما باید واقعیت را نشان دهند. همه که تهران‌نشین نیستند و همه خانه‌های مجلل ندارند و باید اکثریت جامعه را نشان دهیم. زمانی که در فیلم‌ها اشرافی‌گری و زن سالاری را حاکم می‌کنند در نتیجه این اختلافات خود را نشان می‌دهد.
این نماینده مردم در مجلس دهم در مورد نقش آموزش و پرورش در تقویت مسائل فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت نظام نقش بسیار مؤثری دارد و چنانچه زیرساخت ضعیف باشد، مشکل‌ساز می‌شود؛ همچنین ورزش همگانی و سلامت مردم، شادابی بدن و جامعه را به همراه می‌آورد اما متاسفانه آموزش وجود دارد اما از پرورش خبری نیست.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


4 − چهار =