پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف برقرار است

پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف برقرار است

آرازآذربایجان- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف و هوای مه‌آلود طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در مسیر باندهواپیمایی و فرودگاه وجود ندارد.
محمدعلی نائل قراملکی افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از مبدا تهران صبح امروز در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و پرواز این شرکت هواپیمایی از فرودگاه ارومیه نیز به سمت تهران طبق برنامه انجام شد.
وی اظهار داشت: پرواز هواپیمایی قشم نیز از مقصد تهران به ارومیه و برعکس برای امروز باطل شده است و پرواز ورودی فلای پرشیا از مشهد به ارومیه و برعکس نیز طی امروز با تاخیر انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: ۲ پرواز ورودی به فرودگاه ارومیه و پنج پرواز خروجی از فرودگاه ارومیه از دیگر برنامه‌های امروز دوشنبه است که طبق برنامه انجام می‌شود.
«قراملکی»،با بیان اینکه پرواز شرکت هواپیمایی آتا از ارومیه به مقصد استانبول و برعکس نیز طبق برنامه انجام می‌شود افزود: مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز خود، پیش از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.
وی ادامه داد: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ -۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنها می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه اطلاع پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه پروازهای این فرودگاه از زمان آغاز بارندگی تاکنون بدون مشکل انجام شده است، تاکید کرد: از زمان اعلام پیش‌بینی بارش برف تمام تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده و مشکلی وجود ندارد.
آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.
روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


− هفت = 2