وزیر نیرو به قول خود در حل مشکل دریاچه ارومیه عمل کند

وزیر نیرو به قول خود در حل مشکل دریاچه ارومیه عمل کند

گروه خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو به قول خود در حل مشکل دریاچه ارومیه عمل کند، گفت: رئیس جمهور اقدامات لازم برای حل گرانی‌ها را نیز پیگیری کند.
مهدی عیسی زاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: امام خمینی (ره) با تأسی از قیام عاشورا علم مبارزه با فساد را برافراشت و چهره حقیقی اسلام ناب را رخ نمود.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا پرچم حسینی برافراشته را به زیر بکشند اما وعده نصرت الهی نگذاشت پایه های اسلام سست شود.
وی ادامه داد: باید به گوش باشیم که خسته شدن از استقامت در برابر استکبار آسیب جدی و غیر قابل جبران به جای خواهد گذاشت.این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: در شرایط کنونی همدلی و همراهی با دولت یازدهم، تسلط بر امور و عبور از تنگناها را آسان‌تر خواهد کرد.عیسی زاده بیان کرد: حساسیت برخی از موضوعات را در کشور نباید به قدری بالا برد که راه حل آن را از دستان دیگران جستجو کنیم، قدر مسلم مذاکرات و دیپلماسی راهکار است اما حرف آخر نیست، ظرفیت‌های داخلی و سرمایه های عظیم انسانی راه کار دیگری است که از طریق آن می‌توان بر مشکلات فایق آمد.عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: وزیر نیرو در روز رأی اعتماد قول حل مشکل دریاچه ارومیه را داد، اما باید تذکر داده شود که آقای وزیر میاندوآب که میان دو رود قرار دارد همچنان با مشکلات عدیده ای در تأمین آب شرب دارد. این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: وزیر نفت در جهت گازرسانی به مناطق سردسیر آذربایجان اهتمام ویژه ای داشته باشند.وی افزود: از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌شود با توجه به ترانزیتی بودن راه های مواصلاتی استان آذربایجان شرقی و غربی در جهت بهبود یافتن ایمنی و ارتقاء سطح کیفیت جاده‌ها اقدامات لازم را داشته باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس جمهور اقدامات لازم برای پایین آوردن نرخ تورم که مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرده را انجام دهد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


8 + = پانزده