معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

همه ظرفیت‌ها برای تولید و توزیع درست نان در آذربایجان غربی به کارگیری شود

همه ظرفیت‌ها برای تولید و توزیع درست نان در آذربایجان غربی به کارگیری شود

آراز آذربایجان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: همه ظرفیت‌ها در حوزه تولید و توزیع درست نان با بیشترین سهم به کارگیری شود تا زمینه ارائه حداکثری نان به شهروندان را فراهم کرده و جو روانی موجود از بین برود.
جواد کرمی در جلسه شورای آرد و نان آذربایجان غربی افزود: در این خصوص می‌توان از ظرفیت کارخانه‌هایی که اقدام به تولید گسترده نان می‌کنند، استفاده کرد.
وی اضافه کرد: در صورت امکان، نانوایی‌هایی که می‌توانند و تمایل دارند، با انتخاب اتحادیه مربوطه اقدام به تولید نان به صورت سه شیفته کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه صف های موجود، حاصل یک جو روانی است، ادامه داد: کمبودی در حوزه آرد و نان در استان و شهر ارومیه نداریم و مردم با رعایت مصرف می‌توانند ما را در رفع این مشکل یاری کنند.
کرمی همچنین نظارت و بازرسی مستمر برای جلوگیری از تخلف توسط نانوایی ها را ضروری دانست و اظهار کرد: در این باره هم باید نهادهای مسوول با همه ظرفیت پای کار باشند تا از انجام تخلف توسط نانوایی‌های معدودی جلوگیری شود.
فرماندار ارومیه هم در این جلسه گفت: از همه ظرفیت‌های نظارتی شهرستان و حتی استان برای بازرسی از نانوایی‌ها استفاده شده است.
غلامحسین عماری افزود: فقط در حوزه استقرار بازرسان در نانوایی، ۵۱ بازرس در برخی نانوایی‌های شلوغ و با مشتری زیاد مستقر شده‌اند تا به صورت کامل روند توزیع نان را بررسی کنند.
در این جلسه در خصوص روند توزیع نان تولیدی توسط کارخانه‌های تولید نان در سوپرمارکت‌ها و همچنین جلوگیری از سودجویی برخی افراد با خرید نان از نانوایی‌ها و فروش آن از طریق سوپرمارکت‌ها با قیمت بسیار بالاتر بحث و تبادل نظر شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


6 + شش =