همایش اشتغال و کارورزی به مناسبت هفته مشاغل در ارومیه برگزار شد

همایش اشتغال و کارورزی به مناسبت هفته مشاغل در ارومیه برگزار شد

آرازآذربایجان-همایش اشتغال و کارورزی ویژه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با موضوع بازاریابی من به میزبانی ستاد استانی در سالن آمفی‌تئاتر خانه جوان ارومیه برگزار شد.
همایش اشتغال و کارورزی ویژه دانشجویان دانشگاه جامع علمی-کاربردی آذربایجان غربی با موضوع بازاریابی من به میزبانی ستاد استانی و با حضور مدرسان کارآفرینی و بازاریابی و دانشجویان این دانشگاه در سالن آمفی‌تئاتر خانه جوان ارومیه برگزار شد.
معاون دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان غربی در ابتدای این همایش ضمن ابراز خرسندی از استقبال پرشور دانشجویان در این مراسم با اشاره به فعالیت ۲۳ ساله این دانشگاه و کسب موفقیت‌های کثیر در حوزه علوم مهارتی اظهار داشت: در حال حاضر این دانشگاه با ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف در سطح استان و رشد ۴۰ درصد در بهره‌مندی از علوم مهارتی به تربیت و آموزش دانشجویان می‌پردازد.
جواد صدقی با تاکید بر صدور ۳۳ هزار گواهی موقت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی در سال گذشته افزود: این مهم یکی از اقدامات تأثیر گزار این دانشگاه در طول سال ۹۶ بوده است.
صدقی به ارائه عملکرد این دانشگاه در طول سال گذشته پرداخته و تصریح کرد: کلنگ زنی ساختمان جدید ستاد استانی در آذر ماه سال ۹۶ به دست ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، برگزاری اولین مناظره دانشجویی این دانشگاه و نیز اعزام دانشجویان برتر به مسابقات کشوری، انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان غربی به عنوان مرکز نمونه مشاوره در بین کل دانشگاه‌های کشور، کسب مقام قهرمانی دانشجویان در مسابقات کشوری والیبال به میزبانی شهرستان چابهار، برگزاری اولین جشنواره ورزش‌های همگانی و برگزاری کارگاه اشتغال هوشمند از اقدامات و افتخارات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی در سال ۹۶ بوده است.

وی در مورد پالایش و جذب مدرسان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان به عنوان مهم‌ترین اقدام در بهبود کیفیت آموزشی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ درصد از مدرسان در سطح استان مورد پالایش و ارزیابی قرار گرفته‌اند و امید است در نیم سال نخست سال جاری با اتمام طرح پالایش مدرسان شاهد بهبود کیفیت و ارتقا سطح آموزش در مراکز آموزشی آذربایجان غربی باشیم.
در ادامه این مراسم یکی از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی ارومیه به تشریح علم اینترنت اشیا و نیز هوشمند سازی شهرهای کشور پرداخته و بیان کرد: امروزه هوشمند سازی شهرهای کشور بستر خوبی برای رسیدن به توسعه همه جانبه و مطلوب جهانی است.
جلیلی یکی از اصول مهم در هوشمند سازی شهرها را روابط اجتماعی و روابط بین‌الملل عنوان کرده و گفت: متأسفانه یکی از مشکلات اصلی کشور ایران عدم مهارت و توانایی در برقراری روابط اجتماعی است که سیستم هوشمند سازی شهری در صدد رفع این مشکل و توسعه روابط کشور ایران حتی در سطح بین‌الملل پرداخته است.
وی بیان کرد: شهرستان ارومیه به عنوان یکی از ۵ شهر پایلوت کشور در هوشمند سازی شهری در سال ۹۶ انتخاب شده است که امید است به همکاری دانش آموختگان و نیز مسئولان این شهر به این مهم جامعه عمل پوشانده و موفق عمل کنیم.
یکی از مدرسین مجرب آذربایجان غربی نیز ضمن ارائه دیدگاه‌های مختلف در بحث بازاریابی اظهار کرد: بازاریابی علم و هنر شناخت نیازهای مشتری و پاسخگویی منطقی به آنهاست به طوری که به یک نتیجه برد-برد ختم شود.
ترابی افزود: امروزه با تغییر شکل دنیای کسب‌وکار که طبیعتاً ناشی از تغییرات در تکنولوژی نیز می‌باشد که در قالب تغییرات در شیوه، منش، اخلاق، نوع نگاه و طرز فکر، فرهنگ و انتظارات مردم نسبت به محصولات مختلف نمود یافته؛ بسیاری از روش‌های بازاریابی از گردونه خارج شده و یا تغییر شکل داده‌اند. در این راستا لازم است جهت حفظ حرکت در مسیر توسعه بازار از ابزارهای روز بازاریابی استفاده کرد.
گفتنی است این همایش با تشریح روش هاوفنون بازاریابی و نیز پرسش و پاسخ دانشجویان به کار خود پایان داد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه


نُه − 4 =