معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت است

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت است

آرازآذربایجان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا مسئولین به میان مردم رفته و عملکرد دولت به خوبی تبیین شود.
رضا ابراهیمی ۸ شهریورماه در نشست هم‌اندیشی متنفذین، معتمدین و شورای اداری شهرستان میرآباد، با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و محروم و ارتقای شاخص‌های توسعه در این مناطق است، افزود: در راستای پیاده کردن سیاست های دولت سیزدهم، در سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه شناسایی می‌شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: علیرغم سنگ اندازی دشمنان، عملکرد جمهوری اسلامی بسیار خوب بوده و انتظار ما از مسئولین و شما معتمدین که همراه و همسو با سیاست‌های نظام هستید، اطلاع‌رسانی این دستاوردهاست.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم و قانونی با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی از مأموریت‌های ویژه مجموعه وزارت کشور بوده و از این رو مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانت‌داری و بی‌طرفی به عنوان چهار اصل اساسی سرلوحه مسئولان برگزاری انتخابات در استان می‌باشد.
ابراهیمی همچنین مردم را سرمایه اجتماعی کشور دانسته و تصریح کرد: سرمایه اجتماعی ضامن بقاء و اقتدار نظام اسلامی بوده و ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در جامعه به عنوان یک سرمایه اجتماعی فراهم کرده و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴ ب.ظ

دیدگاه


− یک = 8