اختصاصي آرازآذربايجان //

دانشجو

دانشجو

سونیا بدیع
به چه چیزی دانشجو می گویند؟ دانشجو موجودی است که درس نمی خواند، کم می_خورد، زیاد می خوابد و در فضای مجازی زیست می کند.
انواع دانشجو را نام ببرید؟
دو نوع دختر و پسر است، گونه نادر درس خوان هم وجود دارد که نسل آن منقرض شده است.
*دانشجوی دختر چیست؟
دانشجوی دختر موجودی است که دو گونی لوازم آرایشی، ناخن سه متری و موهای فیشان فیشان جزو نیازهای اولیه وی بوده و نقش شُش و ریه را برای وی دارد.
دانشجوی دختر عاشقِ عاشق شدن است و با خودکار قرمز، مشکی، سبز، صورتی و طلایی جزوه می نویسد ( البته می کِشَد!).
علاقه عجیبی به نشستن در کلاس دارد، چون امیدوار است کسی یا کسانی ( همان ها) از او جزوه امانت بگیرند!
*دانشجوی پسر چیست؟
دانشجوی پسر موجودی است که روح بسیار حساس و لطیفی دارد به گونه ای که اگر استاد چنگیز و پرویز و شکیب باشد، هرگز در کلاس شرکت نمی کند.
ولی اگر استاد نسرین، پروین و شهین باشد، از یک ماه قبل در کلاس ردیف جلو جلوس می کند.
حتی برای جلب رضایت استادهایی که خانم می باشند حاضر هست سانتی متر دست خود بگیرد و دور دنیا بچرخد و قُطر کره زمین را حساب کند یا برای فیل ها رژیم لاغری طراحی و اجرا کند و برای شیر جنگل هم کلاس اخلاق بگذارد!
*دانشجویان چند دسته هستند؟
۱٫ درس نمی خوانند، موقع شرکت در اولین کلاس، در ورودی دانشگاه عاشق می_شوند
۲٫ درس نمی خوانند، تا سومین جلسه مقاومت می کنند بعد عاشق می شوند
۳٫درس نمی خوانند، ترم دوم عاشق می_شوند ( البته این دسته همان جلسه نخست عاشق شدند، ولی در ترم دوم از عشق شان رونمایی می کنند)
۴٫ درس نمی خوانند، با عزم راسخ، مصمم و پیوسته عاشق می شوند.
*دانشجویان چه سرگرمی هایی دارند؟
عاشق شدن مهم ترین سرگرمی شان است و دختر پسر هم فرق ندارد و به گونه ای بی_رویه عاشق سپس فارغ می شوند، دوباره عاشق می شوند و الی آخر؛ تا جایی که در ذهن شان ترافیک روان ایجاد می شود؛ آنقدر قلب شان منقبض منبسط می شود که دچار گرفتگی عروق و رگ می شوند.
دانشجویان به چه نوع همایش های علمی و فرهنگی نیاز دارند؟
دانشجویان آنقدر لبریز از دانش هستند که در هیچ گونه همایش علمی شرکت نمی کنند ولی از همایش های »نقش انگشت شصت پا در ازدواج موفق«، »ازدواج بهتر است یا ازدواج«، »شیوه های ازدواج با دختران پولدار و خوشگل ویژه پسران آویزان« استقبال بی_نظیری به عمل می_آورند.
*دانشجویان با چه تغذیه می کنند؟
صبحانه پنیر کَپَک زده با یک نان، نهار تخم مرغ با یک نان، شام هم نان و کنسرو تاریخ گذشته می خورند، البته گاهی که عملیات عاشق شدن موفقیت آمیز بوده، صور می دهند و داخل تخم مرغ پیاز خرد می کنند.
*دانشجویان چه استعدادهایی دارند؟
دانشجویان مهندس های بالقوه ای بوده و استعداد بی نظیری در تغییر کاربری و استفاده از ظرفیت های نهفته دارند به طوری که حیاط دانشگاه به سلف غذا، نمازخانه و سرویس بهداشتی به آرایشگاه، روشویی داخل سرویس بهداشتی به آبخوری، کلاس درس به خوابگاه و چُرتگاه، عشق پَریناز به فَریناز و فرحناز، قرائت خانه به پاتوق دوستانه تغییر کاربری می دهند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۹ ب.ظ

دیدگاه


هشت + = 10