پلیس آماده تامین امنیت عزاداری حسینی مردم آذربایجان غربی است

پلیس آماده تامین امنیت عزاداری حسینی مردم آذربایجان غربی است

آرازآذربایجان- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس در شهرستان های مختلف استان، آماده تامین امنیت عزاداران حسینی بوده و در این راستا نیازمند همراهی مردم و عزاداران است.
سرهنگ اسدالله مالکی افزود: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش مستمر، سعی می کنند نظم و امنیت را برقرار کرده و در کنار اجرای عزاداری ها به ویژه در معابر، سهولت در تردد خودروها را موجب شوند.
وی اضافه کرد: ایجاد فضایی مناسب و توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان مهمترین هدف پلیس در این ایام است ولی عزاداران نیز باید از انجام هرگونه رفتار توأم با خرافه پرستی و بدعت جلوگیری کنند.
وی بیان کرد: در صورت مشاهده این گونه رفتار از سوی مردم و اعضای هیات های مذهبی، تذکرهای لازم داده و از آن جلوگیری می شود.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در روزهای گذشته، از مسوولان هیات‌های عزاداری و شهروندان خواست تا در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، آیین های عزای حسینی از روزهای گذشته در آذربایجان غربی آغاز شده و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی /چهارشنبه و پنجشنبه هفته بعد/ به اوج خود می رسد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


4 × = چهار