نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نیروهای مسلح ایران اسلامی مصداق بارز اقتدار و عزت هستند

نیروهای مسلح ایران اسلامی مصداق بارز اقتدار و عزت هستند

آراز آذربایجان، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امام راحل با تثبیت ارتش در حقیقت اقتدار انقلاب اسلامی را حفظ نمود.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح و ارتشیان سرافراز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در ارومیه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تثبیت ارتش در حقیقت اقتدار انقلاب اسلامی را حفظ کرد، گفت: اگر نیروهای مسلح و ارتشیان دلاور نبودند اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به دست نمی آمد.
وی بابیان اینکه نیروهای مسلح در ایران اسلامی مصداق بارز و کامل اخلاص، اقتدار و عزت هستند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راه خداوند جهاد می کنند و با سلاح ایمان به پیکار دشمنان می روند و این مهم، نکته تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با کشورهای دیگر است.
امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: رابطه نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا یک رابطه صمیمی و ولایتمدارانه است و این مهم یکی از نمودهای اعتقادی و دینی بودن نیروهای مسلح است.
امیر سرتیپ علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا نیز در مراسم رژه گفت: امروز ارتش سرافراز ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت حافظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: رضایت امام خمینی (ره) از اقدامات نیروی زمینی ارتش یک مدال افتخار برای ارتشیان سرافراز است و رهبر معظم انقلاب نیز ماموریت های ارتش را مصداق آیه شریفه ” اشدا علی الکفار و رحما بینهم ” دانستند.
امیر حاجیلو باتاکید براینکه نقش ارتش از روزهای اول انقلاب اسلامی تا امروز در مواقع مهم امنیتی و دفاعی غیرقابل انکار است، گفت: دفاع جانانه ارتشیان در کنار دیگر نیروهای مسلح نشانه‌ای از عظمت این نیروها با درایت و هدایت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
رژه روز ارتش امسال بدلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی در ارومیه به صورت خودرویی برگزار شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


6 × = سی شش