همایش گرامیداشت شهدا در مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار شد

همایش گرامیداشت شهدا در مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار شد

آرازآذربایجان-همایش گرامیداشت شهدا با حضور سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ، مدیران و معاونین و بسیجیان در سالن اجتماعات مخابرات منطقه برگزار شد.
مهندس نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در این همایش با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا وظیفه‌ی همگانی و افتخاری ارزشمند است و امروز باید با الگو گرفتن از راه شهیدان برای حفظ پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایگاهی که هستیم تلاش کنیم .
مهندس نوری به فرازهایی از زندگی پربار شهید مهدی باکری اشاره کرده و افزودند : این شهید والامقام با شجاعت و اخلاص در میدان جهاد حماسه ای درخشان آفرید و جانانه از خاک میهن دفاع کرد و جان خود را برای سرافرازی ایران اسلامی نثار انقلاب نمود.
ایشان در ادامه از تلاشهای مجموعه همکاران در مخابرات منطقه در طول سال قدردانی نمود و تصریح کرد : شناسایی نیازهای جامعه ، تقویت فضای همدلی و تقویت فرهنگ مردم داری ما را در پیشبرد اهداف کمک خواهد نمود و هرآنچه در توان داشته باشیم برای ارائه خدمات لازم به مشتریان به کار خواهیم گرفت . در ادامه دکتر قلی زاده که از سخنرانان اصلی این همایش بود در خصوص عملیات بدر وخیبر و دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس سخنرانی نمودند . پخش کلیپ ، اجرای تواشیح ، برگزاری مسابقه کتبی و شعر خوانی از دیگر برنامه های این همایش بود .

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه


9 + دو =