معاون امور سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

مشکلات حوزه جوانان پیگیری و برطرف شود

مشکلات حوزه جوانان پیگیری و برطرف شود

آراز آذربایجان-معاون امور سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت‌: دغدغه اصلی دولت تامین نیازمندی های جوانان است.
علی مصطفوی در بیست ونهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی که درمحل جلسات استانداری آذربایجان غربی بر گزار شد افزود: باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند که نیاز به اشتغال، مسکن و امید دارند بنابراین دغدغه اصلی دولت تامین نیاز مندی های این قشر جامعه است.
وی با اشاره به اینکه دشمن چهل سال است در پی تزریق یاس و ناامیدی در بین مردم ایران است تصریح کرد: دشمن می خواهد از شرایط فعلی کشور به نفع خود استفاده کند و دربین مردم ناامیدی را گسترش دهد بنابراین لازم است دستگاه ها با برنامه های کاربردی در برابر این توطئه های دشمن ایستادگی کنند.
مصطفوی بااشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: باید با تاسی از سخنان رهبر انقلاب و نقشه راه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب طرح های مختلفی را برای امید آفرینی در بین جوانان و جامعه پیاده کنیم.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: کشور ما دارای ثروت های غنی خدادادی و جوانان نخبه فراوانی است که باید با برنامه ریزی درست این ثروت ها را بکار گیریم.
وی باتاکید به مشکلات اقتصادی موجود در کشور افزود:باید تمامی سازمانها تلاش کنند تا مشکلات حوزه جوانان پیگیری و برطرف شود.
مصطفوی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه اشتغال ،ازدواج و طلاق جوانان توسط سازمان ورزش وجوانان استان انجام شده ولی کم کاری های هم وجود دارد که باید در سال آینده جبران شود.
همچنین عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این جلسه بابیان اینکه بزرگترین مشکل جوانان نداشتن برنامه و نبود آموزش برای کارآفرینی جوانان است تصریح کرد: تا مشکل آموزش و کار آفرینی در پایه حل نشود بقیه مشکلات جوانان لاینحل باقی خواهد ماند.
چمن گلی باتاکید بر اینکه در سال جاری صد نفر از جوانان استان از صندوق کار آفرینی امید تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند خاطر نشان کرد: برخی جوانان کار آفرین استان دارای طرح های کاربردی خوبی هستند که متاسفانه به دلیل عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک ها این طرحها بلا استفاده مانده اند.
مدیر کل سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال جاری ۱۰۰ برنامه اعتیادی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان با هدف آشنایی با معضلات اعتیاد برگزار شده است.
وی درخصوص پرداخت وام ازدواج برای جوانان آذربایجان غربی در سال جاری یاد آور شد: درسال جاری ۵۰ هزار و ۱۹۱نفر در استان متقاضی دریافت تسهیلات وام ازدواج بودند که ازاین تعداد تاکنون برای ۴۲ هزار و ۶۹۹نفر وام ازدواج پرداخت شده است.
چمن گلی ادامه داد: در سال جاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


6 + هفت =