معیشت و مسائل اقتصادی دغدغه اصلی زندگی مردم شده است

گروه خبر: نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیشترین مشکلات زندگی مردم در بحث معیشت و مسائل اقتصادی می باشد و این مسئله به دغدغه اصلی زندگی روز مره مردم تبدیل شده است. متاسفانه قیمت کالاهای اساسی به شدت افزایش یافته است و سفره معیشت مردم کوچک تر شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مواردی که می تواند در افزایش انگیزه برای مشارکت مردم در انتخابات موثر باشد مهار افزایش قیمت ها و باز گرداندن قیمت کالاهای اساسی سفره مردم به نرخ متعادل است. کمال حسین پور ، با اشاره به اینکه چگونه می توان انگیزه مردم را برای مشارکت در انتخابات افزایش داد، بیان کرد: امروز بیشترین مشکلات زندگی مردم در بحث معیشت و مسائل اقتصادی می باشد و این مسئله به دغدغه اصلی زندگی روز مره مردم تبدیل شده است. متاسفانه قیمت کالاهای اساسی به شدت افزایش یافته است و سفره معیشت مردم کوچک تر شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مواردی که می تواند در ایجاد انگیزه برای مشارکت مردم در انتخابات موثر باشد مهار افزایش قیمت ها و باز گرداندن قیمت کالاهای اساسی سفره مردم به قیمت متعادل است. امروز فشار زیادی بر مردم وارد شده و باید برای کاهش این فشار همه بخش ها دست به دست هم دهند.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر حضور جریان های مختلف سیاسی در صحنه انتخابات، انگیزه مردم را افزایش داده و مردم با سلایق مختلف و در نظر گرفتن معیارهای لازم می توانند انتخاب آگاهانه داشته باشند. مردم ما همواره در بزنگاه ها به صحنه آمده و با حضور خود دشمن را ناامید کرده اند. این بار نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی به دهن آمریکا خواهند زد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


سه − 3 =