نشانه های مهم نیاز کودک به توجه والدین aaaaaaa

نشانه های مهم نیاز کودک به توجه والدین aaaaaaa

گروه خانواده وسلامت:کودک آزاری به اشکال مختلفی از جمله بی توجهی به کودک گفته می شود. غفلت از کودک میتواند منجر به اثرات طولانی مدت و کوتاه مدت منفی درکودک شود.
رفتارهای متفاوت کودک که نشانه نیاز او به توجه است
شما همیشه باید به عنوان والدین به فرزندان خود مخصوصا در سنین کودکی به اندازه کافی توجه کنید اما انجام این کار به شکل متعادل، خیلی هم راحت نیست. توجه بیش از حد یا توجه کمتر از حد نیاز، هر دو عامل آسیب به کودک هستند اما گاهی اوقات بسیاری از والدین نمی دانند که چقدر به کودک خود توجه می کنند و آیا این اندازه از توجه برای آن ها کافی است یا خیر
انجام آهسته کارها به‌خصوص هنگام صبح
کودکانِ بسیار خلاق، گاهی اوقات بیش از بقیه نیاز به توجه دارند. آن ها سعی می کنند هنگام صبح کار های خود را خیلی آرام و کند انجام دهند و شما به آن ها غر بزنید، به آن ها کمک کنید و به یک نوعی به آنها توجه نشان دهید. در واقع هنگام صبح تظاهر می کنند که نمی توانند کار ها را به خوبی انجام دهند تا توجهی از سمت شما جلب کنند و در نتیجه کارهایشان را کند به انجام می رسانند.
پریدن وسط حرف
بعضی از کودکان وسط حرفتان می پرند زیرا نمی توانند خودشان را کنترل کنند و این کار را با هدف انجام می دهند. اگر کودک شما هم از این دسته از کودکان است، دلیلش این است که کمبود توجه دارد و می خواهد با قطع کردن حرفتان، توجه شما را به خودش جلب کند.
تمایل نداشتن به تنهایی خوابیدن
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از نمناک،بعضی از کودکان اتاق جداگانه دارند اما معمولاً کودکانی که نیاز به توجه دارند، از تنهایی خوابیدن می ترسند و به آن مقاومت نشان می دهند. آن ها دوست دارند از لحاظ جسمی نزدیک به پدر و مادرشان باشند، در آغوش آن ها بخوابند و در نتیجه هرگز به اتاق تنها نمی روند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


هفت − 6 =