فرماندار اروميه:

ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه ساماندهی شود

ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه  ساماندهی شود

گروه خبر: فرماندار ارومیه بر ضرورت ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش آراز آذربایجان،غلامحسین عماری در جلسه رسیدگی به مشکلات تاکسیرانی در ارومیه که در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری برگزار شد، گفت: با توجه ویژه و تخصصی دستگاه‌های متولی به موضوع نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، وانت و اتوبوس می توان شاهد افزایش رضایت مردمی در این زمینه شد. وی افزود: طی سال‌های گذشته با بحث کمبود اتوبوس های شهری مواجه بودیم که امسال توانستیم تا حد قابل توجهی مشکل اتوبوس های شهری را حل کنیم و امیدواریم در ایام آتی نیز شاهد بهبود وضعیت در حوزه تاکسیرانی باشیم. عماری با بیان اینکه تمام هزینه‌های افزایش قیمت کرایه تاکسی ها نباید به دوش مردم باشد، خواستار حمایت دستگاه های ذیربط و تعاونی های تاکسیرانی از این قشر شد.
وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رضایت مندی شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی موجب افزایش رضایت_مندی عمومی می شود، با تمام توان حامی خدمات این قشر خواهیم بود تا زمینه خدمت بهتر برای شهروندان فراهم شود.
تسهیلات کم بهره جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی، بیمه رانندگان تاکسی، افزوده شدن محدوده فعالیت تاکسی ها، تسهیل و بازگشایی مسیرهای ویژه جهت تردد تاکسی ها، جلوگیری و برخورد قانونی با مسافربرهای شخصی و… از جمله مطالبات مطروحه در این جلسه بود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


چهار + 7 =