یک مسئول:

تکمیل ۵۵۰ واحد از مساکن مهر آذربایجان‌غربی باقی مانده است

تکمیل ۵۵۰ واحد از مساکن مهر آذربایجان‌غربی باقی مانده است

آرازآذربایجان،مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش تکمیل مساکن مهر، تنها ۵۵۰ واحد از مساکن مهر استان باقی مانده که مشکل آنها متعلق به تعاونی ها است.
سید محسن حمزه لو با اشاره به اینکه تاکنون برای اتمام مساکن مهر باقی مانده ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و هزینه شده است، ادامه داد: در بخش مسکن مهر تنها ۵۵۰ واحد از مساکن مهر باقی مانده که مشکل آنها متعلق به تعاونی ها بوده که اتمام و تحویل آنها نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص اعطای زمین به خانوارهای طرح جوانی جمعیت نیز اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در مرحله نخست برای ۵۷۰ متقاضی ۳۰۰ قطعه زمین مسکونی تخصیص یافته است.
حمزه‌لو افزود: اراضی تخصیص یافته در شهرهای ارومیه، مهاباد، خوی و چالدران بوده است.
وی ادامه داد: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال جاری یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سهمیه استان از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد است که از این میزان ۵۲ هزار واحد متعلق به مسکن روستایی است و اهتمام ویژه برای اجرای این طرح در روستاهای استان وجود دارد.
حمزه‌لو افزود: شناسایی اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در روستاها و بکارگیری آنها برای اجرای این طرح در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است و مشکلی از بابت تامین زمین در روستاها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


× 4 = چهار