مديرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربايجان ‎غربي :

مشکلی در تامین آب شرب مشترکان وجود ندارد

مشکلی  در تامین آب شرب  مشترکان  وجود ندارد

گروه خبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان ‎غربی گفت: با اقدامات انجام شده در سال‎جاری، تامین آب شرب مشترکان با جدیت دنبال می‌شود و هیچ مشکلی در تامین آب مشترکان وجود ندارد.
به گزارش آراز آذربایجان، محمد اشرفی ، بیان کرد: تامین آب ۷۱۳ هزار مشترک شهری و ۳۲۰ هزار مشترک روستایی از طریق ۲۷۴ حلقه چاه در شهر‌ها و ۸۳۵ حلقه چاه در روستاها، ۱۴ دهنه چشمه در شهر‌ها و ۸۰۰ دهنه چشمه در روستا‌ها و ۳۸ رشته قنات در سطح روستا‌های استان انجام می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر ۴۷ شهر و یک هزار و ۹۸۹ روستای استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند.اشرفی، ظرفیت کل تولید آب در شهر‌های استان را ۱۱ هزار و ۹۰۰ لیتر بر ثانیه و در روستا‌ها را سه هزار و ۲۵۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و افزود: کاهش نزولات آسمانی در سال‎های اخیر موجب کاهش چشمگیر در دبی استحصالی از منابع زیرزمینی شده است.
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‎غربی در این راستا و برای مقابله با این پدیده و تامین آب شرب مشترکان اقدامات مهمی را برنامه ریزی و در دستورکار خود قرار داه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‎غربی ۱۱۵ مورد مهندسی مجدد تجهیزات تأمین آب در چاه‎ها و چشمه‎ها را از جمله این اقدامات برشمرد و اظهار کرد: این اقدام منجر به پایداری تولید یا افزایش تولید آب در بیش از ۲۵۰ روستا با ظرفیت ۲۲۰ لیتر بر ثانیه شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


× 2 = چهار